REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sunucu, Oyuncu ve Seslendirmen Merve Akıncı İle Çok Çok Özel

 

Sunucu, Oyuncu ve Seslendirmen Merve Akıncı İle Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Akıncı bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı..

Taner Özgür : Merve Akıncı'yı bir cümle ile açıklamak gerekirse ne söylemek istersin?

Merve Akıncı : Hayatını dolu dolu yaşamayı seven gülmekten ve pozitif düşünmekten vazgeçmeyen ,işine aşık ,insanlara yardım etmeyi birlikte başarılara imza atmayı seven bir birey🥰


Taner Özgür : Sunuculuğa olan merak  nasıl başladı,İlgini çeken neydi?

Merve Akıncı : -Hani derler ya ;çocuk yaşta anlarsın yeteneklerini diye ,benimki de o hesaptı.

 Benim  annem çok başarılı eski bir öğretmen ,milli eğitimlerde zaten sunuculuk yapardı. Özel konuşmacıydı aynı zamanda . O yüzden ondan esinlendim ama, ailemde bütün bireyler babam ,kardeşlerim Türkçe’yi ve iletişimi çok başarılı kullanan insanlar. Zaten bol bol kitap okuduğum için ,çocuk yaşta tiyatroya adım atmam gibi sebepler, sunuculuk ve iletişim deneyimimde büyük artılar sağladı.


Taner Özgür : 2005 yılından beri medya dünyasının içinde yer alıyorsun? En keyif aldığın organizasyon hangisidir!!

Merve Akıncı :  -İçinde sanat ve müziğin olduğu organizasyonlardan büyük keyif alıyorum .Yıllardır o tarz çok sundum.Bunların hiçbirisini ayıramıyorum .Ama gerçekten Kültür Sanat konuşuyorsak ve kasılmadan samimi sohbetler yapabiliyorsak bunun gibi sanat  festivalleri ve programları ayrı tat verıyor bana☺️


Taner Özgür :  Aynı zamanda müzik hayatında önemli yere sahip,biraz bahseder misin!


Merve Akıncı : Evet hayatım müzik diyebilirim 😃

Hatırlıyorum da 5,6 yaşlarında şarkıları çok hızlı ezberlerdim ve o yaşlarda şiir yazardım. Odaya kapanırdım şarkı söylerdim kayıt ederdim sesimi .Beğenmezsem tekrar söylerdim😁.Hatta yedi ya da sekiz yaşındaydım tam hatırlamıyorum,Antalya’da restaurantta kalabalığın önünde

ilk söyledigim şarkı ,”Dönülmez Akşamın Ufkundayız” dı ..☺️.

O yaşlarda neyin dönülmezindeysem artık :),o kadar bağlıymışım müziğe.. Sanat benim için o kadar önemli ki ,kendimi mutsuz hissettiğim an bile direk müziği sarılıyorum. Terapi gibi..


Taner Özgür :  Bugüne kadar dizi/sinema teklifi aldığın oldu mu; değerlendirmek ister misin?


Merve Akıncı :  Evet birkaç tane sinema projesi için oyunculuğum için adım attım. fakat projemiz sponsordan dolayı durduruldu.. kesinlikle oyunculuğa aşığım ve bir dizi yada sinema düşünüyorum.🙏


Taner Özgür :  Bir albüm veya tek parçalık şarkı ile sahnede gorecebilecek miyiz? Planlar arasında yer var mı?


Merve Akıncı :  Evet bu güzel bir soru .yakın zamanda  bir süprizim olacak.. Hem kendi bestelerim var hem de çok değerli insanlarla bazı projelerım yolda..


Taner Özgür :  En büyük hedef/hayalin nedir?

Merve Akıncı :   Hayalin sonu yok bence. İnsana şevk veren hayalleridir.Ama onların içinde en çok istediklerimden birisi kendi şirketimi uluslararası boyutta kurmak ve tekrar bir televizyon projesinde program sunmak.


Taner Özgür : Sanat dünyasında çalışmaktan keyif aldığın kişi/kişiler var mı? Kimler?


Merve Akıncı :  Birçok sanatçıyla keyif alıyorum. Ama Sevgili Ege, Ahmet Selçuk İlkan ve Sibel Can’nın değeri ,sanatı ve dostluğuyla bende ayrıdır.


Taner Özgür :  Bir cisim olmanı isteseler ne olmak isterdin? Neden?


Merve Akıncı :  Bu soru gülümsetti😃.Sanırım Uçak olmak isterdim. Seyahat hastasıyım ben çok yolculuk yapıyorum. Böylece dünyanın her yerine gitmiş olurdum.😃


Taner Özgür : Türkiye'de medya/sanat camiasını nasıl değerlendiriyorsun?


Merve Akıncı :  Bu camiada Değer yargıları, şov ve çıkar üzerine olan çok insan var. Kafa yapım samimiyetsizliğe çalışmadığı için ,Türkiye’de bazı insanlarda, bu konuda çok eksik bilgi ve yanlış algı olduğunu  düşünüyorum. Çünkü sahnede olan insanlar Türkiye’de rahat insan olarak algılanabiliyor. Ego 2.planda olmalı. Ben egoist hiç kimseyle iyi arkadaşlık kuramıyorum mesela..Her şey bilgi birikimine sahip söylediklerini yapan insanlarla güzel ,hangi sektörde olursak olalım..

Taner Özgür :   En sevdiğin 5 şeyi söyler misin?


Merve Akıncı :  Ailem-Kendim-Mesleğim-Hobilerim-İnançlarım


Taner Özgür : Son olarak okuyucularımıza neler söylemek istersin?


Merve Akıncı :  Öncelikle bu güzel ve keyifli söyleşi için çok teşekkür ediyorum. Umarım pandeminin azaldığı daha rahat ve özgür olduğumuz günlere bir an önce döneriz.




Hiç yorum yok