REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Güzelliğe Renk Katan Kadın; Gül Eğriboz ile Çok Özel Röportaj

 

Güzelliğe Renk Katan Kadın; Gül Eğriboz ile Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür  çok özel bir röportaj gerçekleştirdi. Eğriboz bilinmeyenleri gazetemiz ile paylaştı..

Taner Özgür : Ülkemizde uzun süre düğün sezonu olmayacak gibi gözüküyor! İşinize yansıması olur mu?


Gül Eğriboz : Evet maalesef ülkemizde ve dünyanın bir çok yerinde toplu kutlamalar sınırlandırıldığı için sektörel olarak en çok etkilenenlerden biri düğün/organizasyon sektörü . Şu anda bir an önce sağlıklı yaşam düzenine dönmeyi temenni etmekten başka elden bir şey gelmiyor maalesef . Sabırla ve özlemle eski günlerimize dönmeyi bekliyoruz . Elbette önce sağlık 🙏🏻


Taner Özgür :  Pandemi öncesi önemli bir projeye başlayacaktınız,şuan durumlar nasıl,hangi aşamada?


Gül Eğriboz : Malum pandemi koşulları tüm ekonomiyi olumsuz yönde etkiledi , bizler de güzellik ve bakım sektörü olarak ciddi kayıplar verdik. Yeni yatırım gerektiren projem için maalesef biraz daha ekonominin canlanmasını beklemek durumundayım. Bu süreçte zamanımı projemin üzerine çalışıp, daha da geliştirmek için kullanıyorum . 


Taner Özgür :  Bir cümle ile kendinizi tanımlamanızı istesek, nasıl tanımlarsınız?


Gül Eğriboz :   Öncelikle dürüst ve güvenilir ticareti kendine ilke olarak edinmiş , 11 yıldır sektörde başarılı ve sağlıklı bir şekilde faaliyet gösteren kadın girişimci ve anne ☺️

Taner Özgür :   Dizi veya sinema sektöründen çalışmak için teklif gelse değerlendirme düşünceniz olur mu?


Gül Eğriboz : Hiç ilgi alanım değil , onun için sanırım böyle bir düşüncem olmaz .

Taner Özgür :   Bos zamanlarda Gül Eğriboz neler yapar, nasıl değerlendirir.


Gül Eğriboz : Boş zamanlarımın bir kısmında sektörel gelişimleri takip ediyorum ve daha ileri düzey hizmet verebilmek için neler gerektiği konusunda kendimi geliştirmeye çalışıyorum . Ve tabii ki kızımla ilgileniyorum.


Taner Özgür : En sevdiğiniz beş şeyi söyler misiniz?


Gül Eğriboz :  Kızımla vakit geçirmek, makyaj yapmak, doğa yürüyüşleri, tatil ve tabii ki çalışmak.



 Taner Özgür : Kendini bir cisim olarak görmeni istesek ne olmak isterdiniz? Neden?

Gül Eğriboz :  Çocukları mutlu edecek bir cisim olmak isterdim . Mesela oyuncak ayı gibi ☺️


Taner Özgür :  İş dünyasında her gecen gün kadın girişimci sayısı artmakta, ne düşünürsünüz bu konu hakkında?

Gül Eğriboz : Kadınların elinin değdiği her şey , her alan güzelleşir ; daha da çoğalmalarını temenni ediyorum .


Taner Özgür :  En büyük hayaliniz ve hedefiniz nedir?


Gül Eğriboz :  Çok şükür hayallerimi yaşadığım bir hayat sürüyorum diyebilirim , sevdiğim işi yapıyorum , sağlığım yerinde ve bir evlada sahibim. Hedefim ise başarımın ve huzurumun daim olduğu ve artarak çoğaldığı bir hayat 😉


Hiç yorum yok