REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

MİSS KOZA BİRİNCİSİ HAZAL ÇAKMAK İLE ÇOK ÖZEL

 



Miss Koza birincisi ODTÜ'lü manken ve oyuncu Hazal Çakmak ile Güven Haber TV Genel Yayın Yönetmeni Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Çakmak bilinmeyen yönlerini gazetelerimizle paylaştı.

Taner Özgür : Öncelikle sizi biraz tanıyabilirmiyiz?

Hazal Çakmak : 1997'de İzmir'de doğdum. 15 yaşında Ajans'a kaydoldum. Mankenlik ve oyunculukta ilerlemeyi hedefliyorum.



Taner Özgür : Katıldığınız yarışmada birincilik elde ettiniz? biraz bahseder misiniz?

Hazal Çakmak : Güzellik yarışmalarına zaten birkaç tane katılmıştım. Sonra seçildim. Kusur diye görünen şeyler herkes için kusur olmayabilir. Güzellik enteresan Bir kavram.


Taner Özgür : Bundan sonraki hedefleriniz nelerdir?

Hazal Çakmak : Elbette ki yorumlamayı da severim. Duygusal olarak derin biri olduğumu düşünüyorum. Bu da oynamamı sağlayabilir. Bu iyi mi tartışılır tabii ki.



Taner Özgür :  Dizi veya sinema teklifi gelirse değerlendirmek ister misiniz?

Hazal Çakmak : Değerlendiriyorum şuanda.


Taner Özgür : 2021 yılında projeler var mı?

Hazal Çakmak : Evet iki dizi teklifi aldım. Görüştük ama yüz yüze değil henüz.



Taner Özgür :  Boş vakitlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz yapmaktan hoşladıklarınız nelerdir.


Hazal Çakmak :  Şuan açıkçası çok fazla boş vaktim olmuyor.


Taner Özgür :  Son olarak okuyucularımıza neler söylemek istersiniz?

Hazal Çakmak : Bu güzel ve keyifli sohbet için çok teşekkür ederim. umarım bu pandemi sürecini bir an önce atlatırız.

Hiç yorum yok