REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Ses Sanatçısı Didem Eren ile Keyifli Bir Söyleşi

 

Ses Sanatçısı Didem Eren ile Vizyon Medya Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Eren bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı

Taner Özgür : Didem Eren'i biraz tanıyabilir miyiz?

Didem Eren : 37 yaşındayım evlendim ayrıldım iki çocuk annesiyim , müzikle uğraşıyorum.



Taner Özgür :  En büyük hedefin/hayalin nelerdir


Didem Eren : pandemiden sonra hayal etmeyi bıraktım :) 


Taner Özgür :   Eğer bir cisim olman gerekseydi ne olmak isterdin ve neden?

Didem Eren :  Bir dağın karı olurdum 

Taner Özgür :  Müzik senin için ne anlam ifade ediyor? 

Didem Eren : toplumdaki adaletsizliği, yapılan yanlışları, dayatmaları, baskıları, işkenceleri, kayıpları, hüznü, umudu, mutluluğu, kısacası her duyguyu


Taner Özgür : Rol model aldığın sanatçılar kimlerdir?

Didem Eren : Zeki Müren, Müzeyyen Senar


Taner Özgür :  Pandemi nedeniyle sanatçılar zor günler geçiriyor, nasıl değerlendiriyorsunuz


Didem Eren : Hükümetin bu konuda, maddi manevi destek olmasını isterdim her şey den önce


Taner Özgür :  En sevdiğin beş şeyi söyler misin?

Didem Eren : yemek yemek çok sevdiğim :) , yemek yapmak , yüzmek , şarkı söylemek, trekking yapmak.


Taner Özgür : Boş vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

Didem Eren :  Yürüyüş yemek yaparak şiir yazarak 


Taner Özgür :  2022 yılında normale dönerse ilk yapmak istediğin nedir ?neler planlıyorsun

Didem Eren :  Yeni albüm çalışması inşallah

Taner Özgür :   Son olarak okuyucularımıza neler söylemek istersin?

Didem Eren : Bu keyifli sohbet için çok teşekkür ederim. Umarım bu pandemi sürecini en kısa zamanda atlatırız.



Hiç yorum yok