REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Oyuncu Gülay Kılıç ile keyifli Bir Söyleşi

 

Oyuncu Gülay Kılıç ile  Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Kılıç bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı..

Taner Özgür :  Gülay Kılıç'ı tanımlamanızı istesek? Nasıl anlatırsınız?

Gülay Kılıç : Sevgi dolu ve işine aşık biriyim. Aileme ve dostlarıma değer verdiğim gibi tüm insanlığa da değer veren bir yapıya sahibim. Yalandan nefret ettiğim gibi boş duran insandan da pek hazetmiyorum. Bana göre mutlaka herkes üretmeli ve üretici olmalı. Gülümseyen bir yüzüm vardır. Sert yüzümü sevmiyorum. Her fikir ve düşünceye saygılıyım. Haksızlıklara karşı biraz fazla tahammülsüzlük gösterebilirim. Ama çok sabırlıyımdır. İyi düşünür ve tarttıktan sonra kararlarımı alırım. Başarı için önce Allah'a sonra kendime inanırım. Araştırırım ve en iyi en doğru yolu bulurum. Sonrasında biraz azim, biraz özverili çalışma ile başarı kaçınılmazdır. İki üniversite mezunuyum. Birçok seminer ve sertifikalı eğitimlere katıldım. Eğitime önem veren biriyim. Hayatım boyunca tek bir prensip ile yol aldım. ''Sağlık, Eğitim, Aile, İş, Aş, Aşk''



Taner Özgür :  Bir çok alanda hizmet veriyorsunuz, biraz bahseder misiniz?


Gülay Kılıç :  Oyunculuğum Bursa tiyatro ile başladı. Birçok tiyatro turnesine katıldım. 18 yıllık yöneticilik kariyerim var. Tiyatro oyunculuğu ve yönetmenliği hobi olarak yaptığım birşeydi. Sonrasında dizi ve sinema kapılarını araladım.

   Oyunculuk yaparken dizi ve sinema setlerine Karavan hizmeti'de verdim. Kamera arkası Yapım Koordinatörlüğü ve Genel Koordinatörlük yapmaya da başladım. Genel Koordinatörlük yaparken monitör başına geçerek Yönetmenlik desteği de veriyorum.  Tavsiye üzerine senaristlikte yapıyorum. İlaveten yazılmış senaryoları da revize etmekteyim.    Yakında şiir ve roman kitabım da çıkacak.  Osmanlı Diriliş Ocakları ve Osmanlı Ülkü Ocakları Federasyonu'nun İç Anadolu Bölgesi Kültür ve Sanat Etkinlikleri Başkanlığı'nın yanısıra aynı federasyonun İç Anadolu Bölgesi Şehit ve Gazi Ailelerinden Sorumlu Başkanlığım'da mevcuttur.

   Türkiye Geneli A1 Belgeli Yolcu Taşıyanlar Derneğinin Danışmanlığını ve Başkan Yardımcılığını da yürütmekteyim. Bu alanların hepsinde aktif olarak devam ediyorum. Yapımcılığı ve Yönetmenliği bana ait olan Sosyal Sorumluluk içerikli film hazırlığını yapıyorum. Tabiki içerdiği sosyal sorumluluk alanlarına göre gelirin bir bölümü de o alanlara bağış yapılacaktır.



Taner Özgür : Pandemi nedeniyle sanat camiası sıkıntı yaşadı, sizde de durumlar aynı mı?

   

Gülay Kılıç : Pandemi nedeniyle sadece sanat camiası değil birçok alanda sıkıntılarımız maalesef mevcuttur. Tabiki bizler de etkilendik. Ancak çoğu işlerimizi evden yapmak zorunda kaldık. Ama boş durmadım. Senaryo yazmakla meşgul oldum. İki kitap hazırlığı yaptım. İki filmin Genel Koordinatörlüğünü ve Senaristliğini yaptım. Boş duramıyorum. Allah izin vermedikçe durmak yok.

 


Taner Özgür :  Son zamanlarda kadınlar birçok alanda var olmaya başladı, nasıl değerlendiriyorsunuz?

Gülay Kılıç : Kadınlarımızın birçok alanda var olmaya başlaması bir kadın olarak beni onure etmektedir. Tabi devletimizin katkısını unutmamak gerekir. Kadına ve kadın girişimciye verilen değer ve destek ile kadınlarımız cesaretlendirilmiştir. Bu anlamda devletimize çok teşekkür ederim. Sizin aracılığınızla kadınlarımıza, engelli diye adlandırdığımız değerli bireylerimize seslenmek isterim. ''Her zaman cesur olun, umudunuzu yeşertin, inandığınız ve hayalini kurduğunuz yolda ilk adımınızı tüm kalbinizle atın ve muhakkak gerisi gelecektir. ''


   Taner Özgür :  İş dünyası, Sanat derken Siyasette de varım dediniz! Zorlukları oluyor mu? Neler söylemek istersiniz?


 Gülay Kılıç : Çocuk denecek yaşta iş dünyasına atıldım. Sanat dünyası hobiyken o da iş alanı oldu. Siyasette de varım dediğim doğrudur. Lakin benim ilk hedefim insanlığa hizmet etmektir. Faydalı işler yapmak, insanlığa maddi ve manevi değerler katmaktır. Muhakkak ki zorlandığım zamanlar ya da işlerimin birbiriyle çakıştığı durumlar oluyor. Lakin bildiğim ve herzaman dile getirdiğim bir söz vardır. ''Kolayı herkes yapar; Önemli olan zoru başarmak'' Planlı ve programlı ilerlediğinizde ve sağlam bir ekiple değil birkaç iş, Dünyayı yönetebilir bir insan. O yüzdendir ki benim lugatımda zor diye bir kelime yoktur. Allah istemedikçe hiçbirşey zorlaşmaz. Allah istesin yeter ki herşey kolaylaşır biz kullarına.

 Taner Özgür :   Boş zamanlar da Gülay Kılıç ne yapar? Nasıl geçirir zamanını?

Gülay Kılıç : Boş zamanlarımda yeğenlerimle, akraba ve komşu çocuklarıyla vakit geçiririm. Atlar ve hayvanlara vakit ayırırım. Huzur evi ziyaretleri yaparım. Gerçi Pandemi sürecindeki çoğu kısıtlamalarla birçok şeyden mahrum kaldığımız için kalemi elime daha çok alır oldum.

Taner Özgür :  En sevdiğin 5 şeyi söyler misin?

Gülay Kılıç : Fazza ve şiirlerini çok severim. Cennette ki evladımı seviyorum. Çocukları ve hayvanları çok severim. Yaşlı ve engelli insanlarla sohbet etmeyi de çok seviyorum. Şiirler ve hikayeler yazmak işten çok hobidir benim için. Ve tabiki Vatanımı ve vatanım uğruna fedakar milletimizi çok seviyorum.

 Taner Özgür : Bir cisim olmanı isteseler ne olmak isterdin?

Gülay Kılıç :  Sanırım bu soru benim için en zor olanı. Bu soruyu sormasa mıydınız acaba. Çünkü kendimi hiç başka bir cisim olarak düşünmemiştim. Ama şimdi şöyle bir düşünüyorum da Güneş olabilirdim mesela. İçten içe yanacağımı bilsem de evreni ve dünyayı aydınlatan, insanlığa ve karanlıklara ışık olan parlak bir güneş... Güzel olurdu. Ya da bir bulut olabilirdim mesela. Topraklara bereket yağdırıp çiçekleri, sebze ve meyveleri yeşerten bir bulut. Sürekli ağlayacağımı bilsem de diyar diyar gezip bereket dağıtmakta güzel olurdu.   

Taner Özgür : En büyük hedefin/hayalin nedir?

Gülay Kılıç : En büyük hedefim ve hayalim dünyanın en büyük yardım kuruluşu olmak. Çocuklara, yetimlere, engellilere, dullara, kadınlara, depremzedelere, şehit ve gazi ailelerine kısacası ihtiyaç sahibi olan herkese ulaşabileceğim ve global bir yardım kuruluşu olmak. İnşallah bu hayalime adım atmama ömrüm yeterli gelir.

Taner Özgür : Son olarak okuyucularımıza neler söylemek istersin?

Gülay Kılıç : Bu güzel söyleşi için hem size hem de ekibinize çok teşekkür ederim. Umarım bu pandemi sürecini en kısa zamanda atlatırız.              


 

 

Hiç yorum yok