REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Başarıya İmza Atan Kadın ADAĞ ile keyifli söyleşi

Son zamanlarda yaptığı başarılı çalışmalar ve aldığı ödüller ile adından sıkça söz ettirmeye başlayan Nihal Adağ gazetelerimize açıklamalarda bulundu.. 



Taner ÖZGÜR; Nihal Adağ Kimdir? Biraz Tanıyabilir miyiz!

Nihal ADAĞ; İzmir Karşıyaka Doğumluyum, Karşıyaka Anadolu Kız Meslek Lisesi'nde Grafik tasarım bölümünü bitirdim ve bu bölümde bir çok derecelerim bulunmaktadır. Üniversite öğrenimim ise Ege Üniversitesi Basın Yayın bölümü ile devam ettim, ardından Engelli Bakım ve Rehabilitasyon Bölümünü bitirdim.

Sonraki yıllarda ise Manisa'da uzun bir süre zarfında profesörden eğitimler alarak, güzellik uzmanlığı alanında Uluslararası sertifikasyon programlarını bitirip Güzellik Uzmanlığı Eğitmenliği sertifikası alarak İstanbul ve İzmir'de uzun yıllar güzellik uzmanı eğitmeni olarak çalışmaya başladım.

Son zamanlarda oldukça gündem de olan Doğal Kozmetik ürünleri konusunda bir çok ülkeden uzmanlık belgesi alarak kendimi bu alanda da geliştirdim. Birçok tv kanalında ve gazetelerde bu alanla ilgili programlara ve röportajlara katıldım ve bilgiler verdim.


Taner ÖZGÜR; Özellikle yurtdışında bir çok seminere ve eğitime katıldınız? Biraz bahseder misiniz!

Nihal ADAĞ ; Gürcistan başta olmak üzere Azerbaycan, Kıbrıs, Ukrayna'da düzenlenen 1.Uluslararası Acil Tıp ve Aile Hekimliği sempozyumunda ve Azerbaycan'da düzenlenen 6.Uluslararası Karadeniz Aile Hekimliği kongresinde ( Güzelliğin Sırlarına Ulaşmanın Yolları) konusunda eğitimler verdim.

Buralarda bir çok öğrenci yetiştirdim ve işlerini kurmada yardımcı oldum.


Taner ÖZGÜR ; Birçok alanda ödüller alarak adınızdan bahsettirdiniz? Bu Ödüller hangi alanda verildi 

Nihal ADAĞ; Özellikle Sosyal Sorumluluk alanında çok kez ödüler layık görüldüm, mümkün olduğunca da destek vermeye çalışan bir karaktere sahibim.

Sosyal sorumluluk projesi kapsamında aldığım ödüller:

1.ÖDÜLÜM Engelli kimse kalmasın 

2.ÖDÜLÜM Kadına yönelik şiddete hayır

3.ÖDÜLÜM Hayvanları koruma 

4.ÖDÜLÜM Güzellik Dalında en iyi Meslek Kursu alanında 4 ayrı ödüle layık görüldüm.

Taner ÖZGÜR ; Ödül gecesinde güçlü kadınlar adına bu ödülü alıyorum açıklamanız oldu, biraz açar mısınız?

Nihal ADAĞ; Ülkemizde onca sıkıntıya rağmen çok güzel işler başaran ve kendini adamış bir çok kadın var, sırtında onca yük varken vazgeçmeden çalışarak adanmışlık gösteren tüm kadınlar için bu ödülü  "Her şeye Rağmen Güçlü Kalabilen Kadınlar "adına aldığımı söylemek isterim.

Taner ÖZGÜR; Hangi alanlarda eğitimler veriyorsunuz ve sizi tercih etmelerinin sebebi nedir?

Nihal ADAĞ; Güzellik Uzmanlığı konusunda verdiğim eğitimler ve Kurslar;

*Güzellik uzmanlığı kursu

*Kalıcı Makyaj eğitimi

*Profesyonel Makyaj eğitimi

*Protez Tırnak eğitimi

*İpek kirpik/Kirpik perması eğitimi

*Saç simülasyonu eğitimi

*Bb Glow shıne eğitimi

*Spesifik cilt bakımları (meyve asitleri ile cilt bakımı)eğitimi

*Yosunlarla cilt ve vücut bakımları eğitimi

*Morfolojik analiz eğitimi

*Lazer epilasyon eğitimi

*DNA aktivasyon eğitimi

*İğnesiz dolgu botox eğitimi

*Masaj teknikleri eğitimi

*Refleksoloji eğitimi

*Nefes alma teknikleri eğitimleri 

*Yoga eğitimi

*Medikal el ayak bakımları eğitimleri

*Kendini yenileme aktif iyileştirme eğitimi

*Estetik cihazlarının çalışma prensipleri eğitimi

*Mezoterapi eğitimi

*Mikro iğneleme eğitimi

*Dermo kozmetik ürünler ve etken maddeler eğitimi

*Erkek Berberliği

*Kuaförlük. Kursu 

*Sosyal Medya yönetimi

Bu eğitimler yanında güzellik merkezi açmak isteyenlere ise ;

*Güzellik salonu kurulumu ve danışmanlık hizmeti vermekteyim.


Taner ÖZGÜR; Son şubenizi Torbalı'da açtınız? Tercih sebebiniz neydi açarken!

Nihal ADAĞ; Bugüne kadar merkezi Bayraklı'da olmak üzere 5 şubemizi açtık, son olarak 6.şubemiz ise Torbalı bölgesi oldu. Açıkçası ciddi bir talep oldu o bölgeden bizde açmaya karar verdik.

Taner ÖZGÜR;  Franchising veriyorsunuz? Neler talebiniz oluyor!

Nihal ADAĞ ; Yoğun talep üzerine Franchising vermeye başladık, almak isteyenler gerekli bilgiler için bizimle iletişime geçip şartları öğrenebilirler, arkadaşlarımız detaylı bilgileri kendilerine vereceklerdir.

Haber ; TANER ÖZGÜR




Hiç yorum yok