REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Azerbaycan'ın ünlü sanatçılarından Leyla Babayeva ile Çok Çok Özel

 Azerbaycan'ın ünlü sanatçılarından Leyla Babayeva ile hayata keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.  Leyla Babayeva Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür'ün sorularını yanıtladı...





 Taner Özgür:  Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir

 Leyla Babayeva;  Sharki soylemek, dans etmek, alish verish yapmakk, araba kullanmak, tatil yapmak. 


Taner Özgür: Bir şey olmak istesen ne olmak istemezdin

Leyla Babayeva; Kitap olmak istemezdim🤥😊



 Taner Özgür: Rol model aldığın sanatçı var mı

 Leyla Babayeva ;  Yıldızların yıldızı olmakk😌,Türkiye'de çalışmak    




Taner Özgür: Hedeflerin nelerdir?

Leyla Babayeva ; Hiç bir sanatçıya benzemek hayalinde olmamıştım, yalnız kendim olmak istemiştim,kendim gibi.   

Taner Özgür: En sevdiğin ve sevmediğin özellikler neler

Leyla Babayeva;  En sevdiğim aynı zamanda da sevmediğim tarafım yalan konuşmayı becerememektir. Dürüst ,sade , samimi olmayı çok seviyorum. Sevmediğim ise değersiz insanlara çok değerli zamanımı  ayırıyorum ,değer veriyorum, onların haline yanıyorum, yüreğimin yumuşaklığı ,insanlara çabuk inanıyorum maalesef .Herkesi kendim gibi biliyorum.. 





Taner Özgür: Aşk ile ilgili neler düşünüyorsun

Leyla Babayeva; Aşka  inanmıyorum,cunki bana göre sözler önemli değil, esas hareket, emel. Hayran kitlemden tabii ki çok teklif aldım, hala da aliyorum😉 





Taner Özgür:  Son olarak Sevenlerine neler söylemek istersin

Leyla Babayeva;  İnsanlara sesleniyorum: Sevdiklerinize zamanında değer verin,ki, zaman sizi ayırmasın. bu kadar♥️




Hiç yorum yok