REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blue &Black Media Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özkan'dan Önemli Açıklama

 

Doğu’da Uluslararası ilk ödül törenini gerçekleştiren Blue&black Media, ikinci bir gece için çalışmalara başladığını  ve yine adından söz ettirecek bir çalışmayla ekranlarda olacaklarını duyurdu.  Tam bu esnada ilk törenin ardından amatör ve hukuki açıdan yoksun başka organizasyon planları, ve bunlara blue black şirketinin katılımcı firmalarının usulsüz bir biçimde dahil edilmeye çalışıldığı ortaya çıktı. Konu ile ilgili yönetim kurulu başkanı Ebru Özkan gazetemize çarpıcı açıklamalarda bulundu. Özkan;

" 15 yıldır meslek hayatımda bu tarz durumlarla elbette ki karşılaştım. Ama hep bilindik sonlar yaşandığına şahit oldum. Organizasyon gerektiren ve ciddi bir disiplin isteyen çok önemli bir platform inşa eden bizler için eski yeni tüm katılımcılarımızın emeği çok önemlidir. Bu nedenle emeklerini doğru ve güvenilir yerde temsil etmeleri konusunda uyarıyor, taklitlerden kaçınmalarını ve konunun takipçisi olduğunu bildiriyorum. Çok teşekkürler" dedi.




Hiç yorum yok