REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Mavinin Sultanıyla Hoş Bir Sohbet

 


Diksiyonu, kelime hazinesi, adı gibi Öykü tadında anlatımı, etkileyici ses tonu birde asil güzelliği ile  Can Radyo nun Başarılı Program Sunucusu Öykü Orakçı ile haber müdürümüz Umut Uçar keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Orakçı bilinmeyenleri paylaştı.





Umut Uçar : Öykü Hanım, basın camiası ve yakın çevre sizi deniz tutkunuz ve özgürlüğünüz ve ışıltılı güzelliğiniz ile tanıyor. Siz kendinizi nasıl tanıyorsunuz ? 

Öykü Orakçı : Deniz varken susanlardanım . Sadece "O an" da kalıp "o an " ı yaşayanlardan .Uzun süre  denizde yaşayabilirim.Deniz ruhumu besliyor. Aşktan öte başka bir şey bu. Kendimce Özgürüm evet, istemediğim bir şeyi yapmıyorum. 



Umut Uçar : Gecen gün programınızda akışa bırakmaktan söz ettiniz. Bunu siz yapabiliyor musunuz ? 

Öykü Orakçı : Evet yapıyorum .Yaşadıklarımızın toplamı bunu öğretiyor. Bazen de zorunda bırakıyor. Bir süre sonra her şey olacağına varır rahatlığı sarıyor, çokta önemsemiyorum çünkü zaman geçiyor. Hiç bir şey sizden ve zamandan daha önemli değil .



Umut Uçar :  Ne kadar kolay konuştunuz, arkadaşlık, iş, sevgili... yada başka hayatsal bir şey. Akışa bırakılan durumun duygusu yok mu ?Bu kadar kolay mı?

Öykü Orakçı : Hayat çok güzel, çok hızlı ve tekrarsız. Diretmek ısrar etmek birşey kazandırmaz bence.Elbette duygusuz hiçbirşey olmaz.Arkadaşınız eşiniz yada sevgilinizle sorun varsa bu sorun sadece bize ait değildir .2 kisiliktir ve bir taraf çaba sarfetmiyorsa onun tercihidir ve tamamen benim dışımdadır .Vicdanen rahatsam başka bir duyguya takılmam.

Umut Uçar :  Çok özel fakat buraya geldiği için  sohbet sormadan geçemeyeceğim . Hiç aşık oldunuz mu? Hiç ağladınız mı? En son ne zaman? 

Öykü Orakçı : Aşk iki kişilik bir devrimdir yazıyordu bir yerde katılıyorum.Tamda böyle.Ağlamak konusuna gelince ;Ağlamak güzeldir der Sezen. En son dün bir fil ve yavrusunun  videosunu izlerken ağladım.Çok etkilendim .

Umut Uçar : Aşk konusunu geçitirdiniz sanki?
  
Öykü Orakçı : Kesinlikle  (gülüyor ) . Nazar var nazar konuyu kapatıyoruz.



  Umut Uçar : Çok samimisiniz. Peki kendinize kendinizle ilgili konularda,  kendinize kızar mısınız küser misiniz?

Öykü Orakçı : Küsmem, kızsam da bu beni bir adım ileri taşımaz bunu bilirim. Tercihlerimi kendim yaptım , çok etki altında kalmadan seçtiğim doğru yada yanlış ne varsa bedelini de kimseye şikayet etmeden kendim ödedim ve öğrenmem gerekeni öğrendim .Seçimlerimin ödülünü de aldığımda kutladım. Hayatın öğretisi yaşadıklarımızın toplamı değil midir ? Bütün bunlar üzerin den yazılmaz mı şarkılar, şiirler, kitaplar ... filmler...





Umut Uçar : Sevgililer Günü peki? Siz nasıl bir hediye almak isterdiniz?






Öykü Orakçı : Bence belli yaş üstü kutlamalı. Yıllarca tek yürek olmuş, Birbirlerini hayata karşı  motive edebilmiş, her zaman aynı hızda olmasa bile aynı yönü hedef alıp aynı yere yürüyen, emek veren çiftler kutlamalı. Hediyeye karşı fazlasıyla sorunluyum, sevmiyorum hatta sinirlenebiliyorum.

Umut Uçar :  Evli değilsiniz. Çok çekici, asil bir güzelliğiniz var.Buna yüksek enerjinizde eklenince çekim alanı yükseliyor haliyle.Peki Kadın olmak zor mu?Arkanızda bir erkeğin olması farklılık yaratır mı? 
Öykü Orakçı : Teşekkür ederim. Kadın olmanın  zor olması için güzel yada çirkin olmanız gerekmiyor. Kadın olmak zor. Yanınızda bir erkek varsa evet durum biraz daha farklı, dışarıya karşı sınır otomatik çiziliyor. Kendi koyduğumuz  Tavır ve sınır da elbette çok önemli .Tabi yanındaki erkekten zarar gören kadınlar da var. Kadına şiddeti çok sık duyuyor ve okuyoruz.



Umut Uçar : Pandemi süreci sizi nasıl etkiledi?
Öykü Orakçı :Değişiyoruz sadece pandemi değil Dünya değişiyor, olmaz dediklerimiz oluyor, şaşırmam dediklerimize şaşırıyoruz. Bir sonraki adımımızı hesaplayamıyoruz. Her şey geçer, bu günlerde anılarda yerini alır. Maksimum dikkat edeceğiz. 
Umut Uçar : En huzur bulduğunuz şehir ? En huzur bulduğunuz yer?
             


        Öykü Orakçı :  Şehir elbette İzmir 'imm. Çocukluğumda çokça kaybolduğum kemeraltısı, vapurları, sokaklarından geçen boza sesleri, gece terastan izlediğim fuarı ... balıklıovası, özbek'i, foçası... çocukluğumun neşeli kokusu...
İzmir dışı bir  yer olaraksa
Kaş,  huzurun tınısı orkestraya dönüşüyor orada.     



 

Umut Uçar : Çok keyifli bir sohbet oldu teşekkür ederim. Son olarak hayatta son sözünüz ne olurdu?
   

 Öykü Orakçı : Hayat Sana Teşekkür ederim olurdu. Hayat hep cömert davrandı bana . Size de  teşekkür ederim. Sevgiyle kalın .                      













Hiç yorum yok