REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Özge Sarı ile Çok Özel Röportaj





Oyuncu Özge Sarı ile Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Sarı bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı..

Taner Özgür : Öncelikle bize kendinden bahseder misin. 

Özge Sarı : Tabikii ben özge sarı 25 yaşımda izmir doğumluyum. İşletme mezunuyum.  Oyunculuk üzerine eğitimler alıyorum ve kendimi en güzel şekilde ifade edebilecek konuma getirmeye çalışıyorum.Tipik bir boğa burcuyumdur. Kalbime giden yol midemden geçiyor mutlaka bir bağlantı yolu var .  Hayata bakış açım pozitiflik üzerine kurulu. Olumsuz enerjisi düşük ortamlarda bulunmam ve negatif insanları hayatıma almam. Az ve öz insan vardır çevremde. Samimiyetine inandığım merhametli ve doğal insanlarla zaman geçirmeyi daha çok seviyorum. 

İnsanların ne söyledikleriyle değil daha çok kendilerini nasıl ifade ettikleriyle ilgilenirim.  Hayvanları çok severim  bazen insanlardan daha iyi anlaştığımı düşünüyorum bir kedim var adıda tabiki minnoş:

Taner Özgür :  Oyunculuğa ilgin nasıl başladı?

Özge Sarı: Belirli alanlarda iş tecrübelerim oldu bankacılık  ve sağlık sektöründe çalıştım. Fakat çalıştığım sektörde mutlu değildim. Aklımda hep oyuncu olmak vardı  toplum önünde olmak bir şeyler anlatmak , taklit yapmak yada oynamak beni dünyanın en mutlu insanı yapiyor. hayatta hep hayallerimin peşinden koştum pes etmedim. 

kafamdaki tüm soru işaretlerini cevapladıktan sonra bu işte elimden gelenin en iyisini yapacağıma kendime söz verdim. 

öncelikle dialog anlatım ve iletişimden oyunculuk  ve diksiyon eğitimi aldım. 

Çok değerli eğitmenlerimiz

 ve hocalarımızdan yeni şeyler öğrendikçe kendimi çok daha iyi daha emin ve hazır hissediyordum . 

bilginin ve öğrenmenin sınırı yoktur her geçen gün kendimi daha fazla geliştirip yeni bilgiler öğrenmenin bu sektörde ne kadar önemli olduğunu biliyorum .










Taner Özgür :   Hayattaki hedefin nedir? 


Özge Sarı :  Önceliğim oyunculuk. Henüz oldum demiyorum ama emin olduğum tek bir şey var Olacağım. Hem de en iyisi olmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım

Çok çalışıyorum çalıştıkça da kendime olan güvenim daha çok artıyor. İnsan, uğruna emek. harcadığı şeyi sever ve insan sevdiği şey için emek harcar. 

Hayatta emek verdiğim, zaman harcadığım her ne varsa sonu mutlaka mutlu bitmeli. Başardın Özge demeliyim.

Zaman en değerli kaynağımız. 




Taner Özgür :  Hayalin nedir? 


Özge Sarı :  Hayalim dünyayı dolaşmak. Her şehrin kendine has tarzı, hikayesi,stili olduğunu düşünüyorum. Yeni insanlar, yeni yaşamlar hayatlar her daim beni heyecanlandırır. 

Mimari yapıları ve mistik yerleri severim. Keşfedilmemiş doğa harikası yerler var.



 

Taner Özgür : Sosyal medyaya neden aktif değilsin? 

Özge Sarı :  Sosyal medyaya karşı mesafeliyim. 

Saatlerce bir ekrana bakıp zamanımı öldürmek bana kendimi iyi hissettirmiyor.

Tanımadığım insanların yaşamlarınıda merak etmiyorum. Güzel bir an yaşıyorsam eğer aklıma bunu sosyal medyada paylaşmak gelmez

Tek sahip olduğumuz anın, tadını çıkarırım. 

Taner Özgür :  Neler yapmaktan keyif alırsın?

Özge Sarı:  Yemek yapmayı çok seviyorum. Bence en iyi terapi. Son ses müziğimi açıyorum ve bıçak kaşık sesleriyle müziğe ritim katiyorum

Birde dans etmeyi unutmuyoruzz tabi. 




Taner Özgür : İleride kendini nerede görüyorsun


Özge Sarı :  Hangi meslek senin için daha önemli

Kimlerin desteği var üzerinde. ?hayatta herkesin ait olduğu bir yer vardır.  bu iş hayatında ,aşk hayatında arkadaşlıklarımızda da geçerlidir. hayatta herkes ait olduğu yeri bulmalı bunun için mücadele etmek gerekiyorsa sonuna kadar mücadele edin ki hayatınızın sonuna kadar mutlu yaşayın ve o yeri bulduğunuzda elinizden gelenin en iyisini yapın. sabırla ve inançla bu yolda doğru insanlarla doğru projelerde ilerlemeye çalışıyorum . Şuan değil her zaman önceliğim oyunculuk sektöründe nasıl daha iyi olabilirim insanlar beni izlediği zaman en iyi Özgeyi izlemelerini sağlamak için çalış çalış çalış  özge diyorum.  İnsanın en büyük destekçisi kendisidir. Başkalarının desteğiyle belki bir yerlere gelirsin ama kalıcı olmak istiyorsan en büyük destekçisi insanın kendisidir. 

 




Taner Özgür :   Dünya çapında işler yapmayı düşünüyor musun? 

Özge Sarı :  Bir işe başlamışsam o işte elimden gelenin en iyisini yapacağıma kendime söz verip öyle başlarım. Şuan yolun çok başındayım.öğreneceğim sınırsız bilgi var kendimi geliştirmek için sabırsızlanıyorum. Tabiki en iyi yerlerde , projelerde en güzel şekilde görmek isterim kendimi. 




Taner Özgür :  Başarıyı nasıl tanımlıyorsun?


Özge Sarı:  Hayatta hepimiz bir şeyleri başarmak ve başarının verdiği mutluluğu hazzı yaşamak istiyoruz. Benim başarı hikayem hayatta hedeflerimi  hep kendi isteklerim hayallerim üzerine belirlememdir. Başka insanların beni görmek istediği yerde olmadım.  

Hayatta önceliiiğimizi en önemlisi ne istediğimizi bilirsek  başarı merdivenlerini çıkmaya başlamışsın demektir. 



Taner Özgür :  .Bir daha dünyaya gelsen hangi tarihte doğmak ne olmak nerede yaşamak neler yapmak isterdın

Özge Sarı : Ben yeni jenerasyon insanı değilim . 

Tamamen tabiat insanıyım.  Hatta çevrendeki yakın arkadaşlarım Tabiat Özge der bana. 

Sadelik ve doğallığın olduğu yerlerde kendimi huzurlu ve dingin hissediyorum.  Eski şarkılar, eski filmler , eski aşklar hepsine gıptayla bakıyorum izliyorum dinliyorum. 

Teknoloji dönemindeyiz , tüketim odaklı yaşıyoruz her şey çok çabuk değişiyor gelişiyor ve bir okadar da önemini yitiriyor. Doğayla iç içe olmayı ve hayvanları çok seviyorum. 


Taner Özgür :  Son olarak Özel hayatında biri var mı? Bizlerle paylaşır mısın sence aşk nedir?


Özge Sarı :  Ben çok duygusal birisiyimdir. O yüzden hayatıma çok zor insan alırım.  Anlık duygular yaşayan ve hisseden biri bu zamana kadar olmadım olamamda. Hayatımda biri olsun değil hayatımda doğru biri olsun. Şuan kariyerime işime odaklıyım. Doğru zamanda doğru yerde aşkı görünce hissedeceğimi biliyorum. 

 Aşk  corona gibidir geçer  ama izi kalır :) 

Neyseki hiç aşık olmadım. Bu arada Aşkı değil sevgiyi hissetmek isterim.

Hiç yorum yok