REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

TEK KADIN BAŞKAN BENİM

 

Güven Haber Tv’de gerçekleşen Taner Özgür’ün sunduğu Genç Vizyon programına katılan Merkez Parti Milas İlçe Başkanı Almalı ;

Siyasette ne yazık ki; Kadın her zaman arka planda bırakılıp sadece seçim zamanı hatırlanan bir varlık olmamalı, aksine daha fazla yer alarak neleri başarabileceğini göstermelidir.

“Etnik Siyaset Son Bulmalı”

Sakarya’da meydana gelen vahim olay bir kadın ve doğulu bir vatandaş olarak beni derinden üzse de bizleri ayrıştırma çabasında olanlar unutmasınlar ki; Çanakkale’de birlikte can vermiş bir milletin evlatları olarak buna müsaade etmemiz mümkün değildir.

Hiç kimse doğduğu coğrafyayı kendisi belirlemediği gibi yaşam tarzını da belirleyememekte işte bu yüzden daha sağduyulu  hareket ederek bunu engellememiz gerekmektedir.

“Tek Kadın Başkan Benim”

Milas ilçesinde siyaset yapan en geç ve Kadın Başkan benim, bu sebeple “Sayın genel başkanım

Prof.Dr. Abdurrahim Karslı beye teşekkür ederim.” dedi.

“Ekonomi uçuyor ama geriden.”

“Sayın Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak yapmış olduğu açıklamalarda ekonominin uçtuğunu ticaretin hızlandığını söylese de; kış ayının gelmesiyle birlikte birçok esnafın kepenk indirdiği, özellikle çiftçilerin mahsüllerinin para etmediği bir dönem içerisine girdik işte bu sebeple ekonomimiz uçmakta ama geriden.”

Son cümlelerinde ise Almalı “Son zamanlarda artan Kadına taciz ve şiddet  olaylarından dolayı Ben Bakan olsaydım Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı olmayı isterdim.” diyerek cümlelerini bitirdi.

Hiç yorum yok