REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Çalışkanlığı İle Göz Doldurdu

 Milas’ın genç işadamlarından Özcan Almalı çalışkanlığı ve ilçeye kattığı katma değer ile göz doldurdu.

Butik işletmeciliğinin yanı sıra halı saha işleten genç işadamı Almalı; mikrofonlarımıza açıklamalarda bulundu.

YATIRIMLAR HIZLA DEVAM EDECEK

Her geçen gün hızla büyüyerek kentimize ve ilçemize faydalı işler yapmaya ve milletimize hizmet etmeye devam ediyoruz. Her ne kadar pandemi işleri etkilese de çalışkan olur ve planlamayı doğru yapar iseniz en az zararla çıkmanız mümkün oluyor .
Bu süreçte maliyetleri en aşağı çekerek yatırıma ağırlık verdik ve adim adım ilerliyoruz dedi..

SPORDAN GELDİM SPORA YATIRIM YAPIYORUM”
Uzun yıllar sporla ilgilenmiş ve futbol oynayan birisi olarak spora yatırımlar devam edecek. İlk olarak halı saha yatırımı ile başladım ve gayet iyi gidiyor, buradaki otel personelleri ile anlaşmalar sağladık ve hemen hemen bütün spor etkinliği oluyor.
Futbol aşığı birisi olarak müşterilerimize her türlü desteği vermekteyiz çünkü buradaki herkes ailenin birer parçası gibi.

Son olarak siz değerli Güven haber TV ekibine ayrıca teşekkür ederim” diyerek röportajı sonlandırdı.

Hiç yorum yok