REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

MEP Milas İlçe Başkanı Gurbet Almalı’dan Türk Eğitim-Sen Ziyareti

 



ALMALI'DAN ANLAMLI ZİYARET

Göreve geldiği günden bugüne çalışkanlığı ile göz dolduran genç siyasetçi ziyaretlerine kaldığı yerden devam ediyor.

Bu sefer ki ziyaret adresi Türk Eğitim-Sen Başkanı Muzaffer KAFALI oldu.

Türk Eğitim-Sen Başkanı Muzaffer KAFALI’yı makamında ziyaret eden Merkez Parti Milas İlçe Başkanı Gurbet ALMALI eğitimde son zamanlarda gündeme gelen karmaşıklık ile ilgili istişarelerde bulunarak projeler hakkında bilgiler verdi.

Ziyaretle ilgili gazetelerimize demeç veren Genç ilçe başkanı ;

‘‘ Ülkemizin en önemli konularından biri hiç şüphesiz eğitim. Maalesef ki mart ayından bugüne kadar içinde bulunduğumuz pandemi sürecinde çocuklarımız EBA TV üzerinden uzaktan eğitim görmekteler ancak sistemde yaşanan sorunlar, bilgisayarı, tableti dahi olmayan yardıma muhtaç olan çocuklarımız var. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için var gücüyle çalışmaya devam edeceğiz’’ diye konuştu.

Fotoğraf çekiminin ardından ziyaret sona erdi…

Hiç yorum yok