REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Azerbaycan'lı Sanatçı Sanura ile Keyifli Söyleşi

 Antalya gecelerinin aranan sesi güzelliği ile sahnelerde rüzgar gibi esen Azerbaycan'lı sanatçı Sanura gazetemize kendisi hakkında bilinmeyenleri açıkladı; işte röportajımızın satır başları;

1-Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? Sizi tanıyalım

merhaba ben Sanura Azerbaycanlıyım, 1990 doğumluyum ve Antalya'da yaşamaktayım.

2-Ne zamandır Türkiye’de bulunuyorsunuz?

3 yıldır Türkiye'deyim ve uzun yıllar kalmak istiyorum.
3-Koronavirüsle beraber sanat camiası sıkıntılı süreçten geçti? Sizi nasıl etkiledi

Covid döneminde sanat camiası gerçekten sıkıntılı bir dönemden geçti. Konser, canlı müzik,açılış,davet,TV programlarına davet durumları yok denecek kadar azaldı. Sadece ses sanatçıları değil, müziğe hizmet eden tüm müzisyen ve yan dallar bu zorluktan nasibini aldı

4-2021 yılında projeleriniz var mı;?

Belediyelerin halk konserleri, tanıtım, çekim, toplantı, konser, firma bayi toplantıları gibi işimizi icra edeceğimiz etkinlikler iptal oldu


5-Sinema ve dizi film teklifi aldınız mı?

Sinema değil ama bir dizide küçükte bir rol almıştım. Asil ağırlıklı olarak vokal, ses kayıt ve yeni bestelerle yeni albüm hazırlıkları var

6-Yapmaktan hoşlandığınız şeyler nelerdir?

Yüzme, tenis, beste yapmak, doğa ile ilgili gezi yürüyüş gibi faaliyetler benim sevdiğim aktivitelerdir



7-Antalya’nın sanata ve sanatçıya bakış açısı nasıl? Değerlendirir misiniz?

Antalya sanat camiasının  yoğun bulunduğu ,tatilini planladığı bir bölge. Yerel sanatçılarla da olsa bölgede müzik aşığı insanlar yoğun.

 Antalya'da her an her tarz müziği bulabilmek heyecan verici ve Antalya'nın renkliliğini anlatmakta

 Antalya tabiatı ile sanatçıya sevk  veren huzur veren ilham veren bir destinasyon



8-Son olarak dinleyicilerinize ve sevenlerinize neler söylemek istersiniz?

Azerbaycan'da beni takip eden ve ikinci vatan Türkiye'de beni gerek internette gerek programlarda takip eden herkese gönül dolusu sevgi ve saygılarımı iletmekten onur duyarım

İnternetten zaman zaman yaptığım canlı konserlerimi takip eden herkese teşekkürlerimi borç bilirim



Hiç yorum yok