REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Gamzende Uyut Dedi,milyonlar hayran kaldı...

  Gamzende Uyut Beni şarkısı ile hızlı bir çıkış yakalayan güzel sanatçı Fundyy , milyonların beğenisini kazandı.

Geçtiğimiz günlerde sosyal medyada klibi çekilip yayına giren şarkı kısa zamanda 6 milyon dinleyiciye ulaşıp şimdiden en çok dinlenen müzikler arasında yerini almış gözüküyor.



"Yeni Parça Ödül Getirdi"

Urfa'da düzenlenen 1.Uluslararası Doğu Ödülleri Ödül töreninde Yılın En Çok Dinlenen Şarkısı kategorisinde  "Gamzende Uyut Beni "şarkısı ile Fundyy ödüle layık görüldü. Genç sanatçı aldığı ilk ödül olması sebebiyle yaptığı açıklamada;

"Emek verince başarının da gelmemesi kaçınılmaz oluyor, bizlere bu ödülü layık gören herkese şükranlarımı sunuyorum. Zorlu bir maraton ve yolculuğa adım atmanın da bilinci içinde hareket ederek nice ödülleri alacağım günleri şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum" dedi..


"Sahneyi Çosturdu"

Ödülünü aldıktan sonra sahnede şarkısını seslendiren güzel sanatçı Fundyy, adeta sahnede resital yaptı.

Geceye katılan misafirlerden tam not alan güzel sanatçı, ödülün yanı sıra güzelliği ile de göz kamaştırdı ve dikkatleri üstüne çekmeyi başardı.


Hiç yorum yok