REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Spor Üzerine Mihriban Bağcı ile Keyifli Bir Söyleşi

 

Güzelliği ile dikkatleri üzerine çeken Mihriban Bağcı ile Güven Haber Medya Grup Genel Yayın Yönetmeni Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. 

Bağcı bilinmeyen yönlerini gazetemizle paylaştı.


Taner Özgür :
Öncelikle sizi tanıyabilirmiyiz?

Mihriban Bağcı : Merhaba ben Mihriban Bağcı 21 yaşındayım 7 yaşımdan beri profesyonel anlamda spor ile ilgileniyorum aynı zamanda freelance modellik yapıyorum.

Jimnastik atletizm ve boks branşlarında sporcu olarak Yer aldıktan sonra stajer atletizim antrenörlüğü yaparak İş hayatına atıldım Şu an fitness trainer ,atletik performans trainer pilates mat ve hamile pilatesi olarak İzmir'de eğitmenlik yapıyorum aynı zamanda Uluslararası Bikini fitness yarışmalarına hazırlanmaktayım.





Taner Özgür : Spor yapmaya nasıl başladınız?

Mihriban Bağcı : Küçük yaşlarda zaten belirli branşlarla ilgileniyor Ve sportif kişilik olarak ilerlemeye devam ediyordum. Atletizmde yaşadığım bir sakatlıktan kaynaklı bir dönem off sezonuna geçip tedavim gerçekleştiği için biraz uzak kaldım iyileştikten sonra tekrar farklı bir branşla devam etme kararı aldım. 




Taner Özgür : Kadın sporcuların vücut geliştirme sporuna bakış açıları nasıldır?

Mihriban Bağcı : kadın sporculara vücut geliştirme sporunda bakış açısı her ne kadar olumsuz ve demotive edecek şekilde olsa dahi ben kadınların başaramayacağı herhangi bir şey olabileceğine inanmıyorum.



Taner Özgür : Şuanda hangi sporcular ile çalışmaktasınız?


Mihriban Bağcı : Kas güçsüzlüğünden kaynaklı meydana gelen skolyoz belfıtığı ve boyun fıtığı gibi rahatsızlıkları olan bireyler ile beraberinde kilo alma kilo verme ve belli  branşlarda Yer alan sporcularla çalışmaktayım.



 

Taner Özgür : Pandemi süreci sizi nasıl etkiledi?

Mihriban Bağcı :  Şuan covid19 salgınına bağlı olarak ertelenen müsabakalar söz konusu , bundan kaynaklı olarak şu an önümüzde bir yarışma söz konusu değil gibi gözüküyor. Ama tabii ki de ben bu duruma kendimi de demorilize etmeyerek Türkiye bikini fitness milli takım seçmeleri ve Uluslararası vücut geliştirme yarışmalarına hazırlamaktayım.


Taner Özgür : Bir sporcunun yapması gereken en önemli şey nedir?

Mihriban Bağcı : kişinin sporcu geçmişine dayalı olarak söz konusu olabilecek çok fazla detay görülebilir Ama kişinin kendine öncelikle belirli bir hedef ve buna bağlı olarak program çizmesi gereklidir 



Taner Özgür : Spor yapmak isteyenlere önerileriniz nelerdir?

Mihriban Bağcı : Bir toplumsal kurum olarak sporun, ekonomik ve kültürel örgütlenmeler içerisinde her geçen gün giderek büyüyen bir yapısının bulunması, bu toplumsal olgunun, dünyanın değişen ekonomik ve sosyal koşulları göz önüne alınarak yeniden değerlendirilmesini zorunlu hale getirmiştir. Spor özelinde yaşanılan değişiklikleri, dünyada yaşanan ekonomik ve kültürel değişikliklerden soyutlayamayız.

Taner Özgür :  Son olarak okuyucularımıza neler söylemek istersiniz?

Mihriban Bağcı :  Öncelikle bu röportaj için teşekkürlerimi ve saygılarımı iletiyorum. Ben ve benim yolumda ilerleyen azimli her bireyin istediği noktaya gelmesi için vermesi gereken belli başlı fedakarlıklar olacaktır, Kişi ne kadar inançlıysa ve bu inanca bağlı olarak yolunda kendine güvenerek ilerliyorsa bilin ki başarı o kadar yakındır ..

1 yorum: