REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Adalet Partisi Manisa Milletvekili Adayı Av. Buse Nur Taşkıran ile Keyifli Bir Söyleşi

  Adalet Partisi Manisa Milletvekili Adayı Av. Buse Nur Taşkıran ile Vizyon Medya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.

Taner Özgür : SAYIN VEKİLİM KENDİNİZİ TANITIRMISINIZ?

Buse Nur Taşkıran :

1996 yılında Tokat Niksarda doğdum. Annem tokat Erbağ, babam Yozgat sorgun doğumludur. Benim haricimde bir tane ablam var. Babam turan harekatı başkan yardımcısı olarak görev yapmaktadır aynı zamanda şuanda Balıkesir 3. Vekil adayıdır. İlköğretim ve ortayı  Antalya Manavgat ilçesinde toros ilkokulunda, liseyi Manavgat İMKB lisesinde okudum. Daha sonra 2014 yılında İzmir ekonomi üniversitesi ADALET MYO giriş yaptım. 2018-2019 yılında KOSOVA KRALİYET ÜNİVERSİTESİNE hukuk fakültesine giriş yaptım ve 2021 de mezun oldum. Ailem Antalya’da yaşamaktadır. Ben 9 yıldır İzmir’deyim. Şuan İzmir barosuna kayıtlı stajyer avukatım. Sosyal olarak aktifim her Pazar düzenli olarak at biniciliği ile ilgilenirim. Tema vakfıyla ve aynı zamanda doğal yaşamda yaşayan canlılar üzerine bir çok etkinlikte katkı sağladım. Göç ve iltica , Aihm, Engelli hakları, birleşmiş milletler başvuru mekanizmaları ve toplumsal cinsiyet eşitliği hakkında seminerlere katılım ve destek sağladım. Aynı zamanda İzmir barosu kadın futbol takımının kurucu üyelerinden biriyim.  Ceza hukuku alanında yüksek derecede eğitim aldım. Halk oyunlarını severim özellikle Manisa ve ege yöresinin zeybek halk oyunları konusunda iddialı olduğumu söyleyebilirim.

detail-photo-fancybox-0

Taner Özgür : İLİMİZ VE İLÇELERİ GÖNLÜNÜZÜN VE HAYALİNİZİN OLMAK İSTEDİĞİ YERDEMİDİR?

Buse Nur Taşkıran :

Evet Manisa ilini ve ilçelerini severim. Özellikle Manisa’daki halkın yakın zamanda da olduğu gibi Soma'daki maden faciasında haklarını savunmak için mücadelesini gördüm bir avukat olarak ve Manisa’nın bir milletvekili olarak. Manisa halkının bundan sonraki hak mücadelesinde gerek mecliste gerekse adaletin karşısında savunmaya hazırım. Aynı zamanda gerek tarım gerek hayvancılık konusunda çiftçilerimizin hak ettiği değeri alması için mecliste gerekli öneri ve çalışmaları yapmaya ve Manisa’nın tüm sorunlarını çözmeye varım.  Halkın içinden bir genç olarak tüm gençlerinde aynı zamanda benimle birlikte güzel Manisa’mızın ve güzel ilçelerinin gelişmesi için sürekli iletişime geçebileceği ve halkın içinden biri olarak her zaman halkın yanında olan milletin vekilliği görevini Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bize bıraktığı bu mirasa sahip çıkan bir vekil olacağımdan kimsenin şüphesi olmasın.

Taner Özgür : SAYIN VEKİLİM MİLLETVEKİLİ OLARAK HALKIMIZDAN İSTEĞİNİZ NEDİR?

Buse Nur Taşkıran :

Halkımızı çok seviyoruz bize destek versinler. Biz hizmet için geldik şu 5 sene icinde halkımız için özellikle gençlerimiz ve kadınlarımız için elimizden geleni yapmaya canla başla mücadele edeceğim. Önce Manisa’nın eksiklerini sorunlarını hızla çözeceğiz inşallah. Halkımızdan tam destek bekliyoruz.

detail-photo-fancybox-1

Taner Özgür : SAYIN VEKİLİM SİZE İLİMİZİN EN BÜYÜK SIKINTISI NEDİR?  

Buse Nur Taşkıran :

Kentin bugünkü sorunlarını, şehirleşme, trafik, çevre yolu şeklinde sıralamak mümkün. Manisa’nın büyük bir tehdit unsuru olan Gediz Nehri’nin kirliliği önemli sorunların başında geliyor. Yetkililer kol kola verip, sorunların üzerine gideceğiz. Manisa’daki öğrencilere gerekli hizmet verilemiyor. Öğrenciler kalacak, barınacak yer bulamadığı için İzmir’de kalıyor. Bu durum ekonomik anlamda kayba yol açıyor. Hızla göç alan Manisa’nın merkezi çok sıkışmış bir durumda. Gediz Nehri’nin kirlenmesinin önüne geçilmesi için Gediz’den faydalanan tüm il ve ilçelerin içine alındığı bir platform kurulmalı. Gerekli maddi destek eğer devletten sağlanamıyorsa söz konusu platform üyeleri ile bir havuz oluşturulmalı, çevreyi korumak için alt ve üstyapı için gerekli olan tüm şartların yerine getirilmesi konusunda gerekirse cezai müeyyideler hiçbir tavize yer vermeden kararlılıkla uygulanmalıdır.

Taner Özgür : DÜNYADA EN ÇOK ÖRNEK ALDIĞINIZ VE SEVDİĞİNİZ LİDER?

Buse Nur Taşkıran : Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Taner Özgür : SON OLARAK NE SÖYLEMEK İSTERSİNİZ?

Buse Nur Taşkıran : 

Burada biz gençlere ve halkın sorunlarını çözmek için mücadele eden milletin vekilliğine talip kişi olarak fırsat verdiğiniz için teşekkür ederim. Şimdi baharı getirdik İnşallah 15 mayıs sabahı manisamıza yazı getireceğiz.

detail-photo-fancybox-2

Hiç yorum yok