REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Güzel Sanatçı Babayeva ile Keyifli Bir Röportaj

 Azerbaycan'ın ünlü sanatçılarından Leyla Babayeva ile bilinmeyenlere dair keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Ekibimizin sorularına samimi cevaplar veren Babayeva ile ilgili detaylar sizlerle paylaşalım istedik.


 Taner Özgür: 
Seni Biraz tanıyabilir miyiz? 

 Leyla Babayeva; Selam. Ben Leyla Babayeva. 23 yaşındayım, Bakü'de yaşamaktayım.

 Oyunculuk yapıyorum ,bir kaç dizi ,filmler, reklamlarda rol aldım, hala da almaktayım. Hali hazırda güzel sanatlar okuyorum oyunculuk üzere. Kendim 11 yıl Koreografi üzere okul bitirdim, ayni zamanda şarkı söyleme yeteneğim de var.


Taner Özgür: Pandemi süreci seni nasıl etkiledi?

Leyla Babayeva; Beni kötü etkilemedi aslında. çünkü normal hayat tarzıma devam ediyordum, çekimlerim işlerim durmadı şükür devam ettik, hala da devam ediyoruz. Bize durma yok, ancak çalışıyoruz sizler için 🙂


 Taner Özgür: Yeni yıl planlarından biraz bahseder misin?

 Leyla Babayeva ;  Yeni yıla aslında güzel projeler var elimde 2-3 tane. Değerlendirme süresindeyim. Ama şunu söyleyebilirim bomba gibi geliyorum, gerisi sürpriz olsun çünkü yeni işler üzere çalışmaktayım.

Küçük sır vereyim ama, yeni diziler, hatta mesela tv programı sunucusu da olabilir ,inşallah diyelim ve bekleyelim..


Taner Özgür: Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun ?

Leyla Babayeva ; Boş zamanlarım var mı ki, değerlendireyim de 😊🤦🏻‍♀️? Şükür Allah'a, maşallah olsun dediğim kimi tatil günlerine, bilmem karantina günlerine biz bakmıyoruz ancak ve ancak çalışıyoruz, çekimlerde oluyoruz. 

Ondan dolayı boş zamanım oluyor desem yalancı olurum, ama olduğunda tabii ki kendimi unutmuyorum, Alışveriş ve arkadaşlarla kısaca her  bir kızın yapabileceklerini..

Bir de butikler var onların modeli oluyorum, zaman oldukça hemen kendimi oraya veriyorum, yani boş zamanım olsa bile onu yine de çekimlerde değerlendiriyorum, Kamerayı çok seviyorum napalm:-)

Taner Özgür: Sinema veya dizi film teklifleri aldın mı? gelse değerlendirmek ister misin

Leyla Babayeva; Tabii ki, de aldım. Zaten işimiz bu. Her zaman alırız uygun olduktan sonra değerlendiririz.

 Dediğim gibi bekleyin , çünkü yepyeni projelerle karşınızda olacağım İnşallah..



Taner Özgür: Son olarak sevenlerine neler söylemek istesin !

Leyla Babayeva; Sevenlerime söylemek isterim sevmeye devam etsinler beni😌, çünkü sevilmeyen yerde duramam bir de her zaman bana destek olsunlar, desteklerini esirgemesinler , çünkü çok ihtiyacım var. Beni izleme de kalsınlar, çünkü onlar için biz caba gösteriyoruz.

Bir de kısa not demek istiyorum onlara, ne iş yapıyorlarsa severek yapsınlar, zevk alsınlar ve karşılarına koydukları maksada sona dek nail olmaya çaba göstersinler, o zaman uğur hep onlarla olacak. Teşekkür ediyorum 😌 Sizi seviyorum♥️ diyerek sözlerine tamamlayan Babayeva ekibimiz de röportaj için ayrıca teşekkür etti.


Haber Röportaj; TANER ÖZGÜR



Hiç yorum yok