REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Ukraynalı Model Oksana Kuznetsova İle Keyifli Bir Söyleşi

 

Ukraynalı Model Oksana Kuznetsova İle genel yayın yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Kuznetsova bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı.

Taner Özgür :  Öncelikle sizi biraz tanıyabilir miyiz?

Oksana Kuznetsova : Merhaba ben Oksana KUZNETSOVA 1986 Ukrayna Doğumluyum. Anne Ukrayna Baba Yarı Azeri Doktor ve Polis ailenin kızıyım.

Okulumu Yurt Dışında Tamamlayıp Üniversiteyi  ”Moda Tasarım Bölümü”  Türkiye’de okudum. Çocukluktan Manken olacağım sonra da manken yetiştireceğim diyordum. Kısacası Hayalimi gerçekleştirdim. Modellik&Mankenlik eğitimini 15 yaşımda yurt dışında aldım ve Modellik sektörüne adım attım. Hayalimde olan Markalar ile çalıştım. Dolce Gabbana,Pierre Cardin,Penti,Vogue,La Perla gibi bilinen ve yarı ünlü markalar ile çalışmak büyük bir keyifti. Hepsi bir birinden değerlidir benim için.15 Yılımı Modellik ve Mankenliğe ayırdım bir birinden değerli Tasarımcıların Defilelerinde Tasarımlarını sergiledim. Şuan ise sıra kendi Modellerimi Yetiştirmekte. Kendimi Başarılı buluyorum. Sebebi ise Başarılı Model ve Mankenlerim var. Onları Kendi ”O.K.M.C” -açılımı ”Oksana Kuznetsova Model Camp Okulumda Yetiştiriyorum. Modellerimi Sahnelerde,Kataloglarda,Bilboard’larda,TV Kanallarında görmek kadar büyük bir sevinç yok.
 
Taner Özgür : 2020 yılı sizin için nasıl geçti,biraz ifade edebilir misiniz?
Oksana Kuznetsova :  2020 Yılı biraz hayal kırıklığına uğrattı hepimizi. Projeler hep ertelendi. Tabii ki sağlığımız herşeyden önemli. Buna istinaden mümkün olduğunca hep kullara uyduk. 2020 Yılı güzel başlayan bir yıldı. Kendi açımdan konuşursam Hindistanda bir defile daha yapacaktık ve Covid 19’un çıkışı Mankenlerim dahil hepimizi üzdü. Kimisi Hindistan’a daha gitmemiş ve orayı görmeyi hayal ediyordu, hayalleri suya düştü. Ama hiç bir şey bitmiş değil. Hayırlısı ile bu günleri de atlatacağız ve o zaman herşeyin daha güzelini yapacağız tekrar. Sağlık Her şeyden çok önemli gerisi teferruat.
Taner Özgür :  2021 yılı hedefleriniz ve projeleriniz nelerdir?
Oksana Kuznetsova :  2021 Yılında Hedeflerim Büyük Projelerim de Büyük açıkcası. Hedeflerim Geçmiş yılımızın açıklarını fazlası ile kapatmak. Projelerimden henüz bahsetmek istemiyorum Sürpriz olsun. Yapılmadan bahsedildiğinde hep bir engel yiyoruz nedense. Ben biraz batıl inançlıyım 🙂 Ama Güzel ve Büyük Projeler bizi bekliyor siz de hazır olun diyebilirim sadece 🙂 
Taner Özgür :  Sinema veya dizi teklifi aldınız mı, gelirse değerlendirir misiniz ?
Oksana Kuznetsova :  Sinema ve Dizi teklifleri aldım daha önce bunlardan biri Kösem Sultan’dı. Fakat şartları cazip gelmedi ve çok yoğun bir dönemimde o şartlar bana mantıksız geldiği için kabul etmemiştim. Tekrar iyi bir teklif gelirse neden olmasın, değerlendirilir.
Taner Özgür : Gelecek ayda yapılacak gecede ödül alacaksınız, biraz bahseder misiniz?
Oksana Kuznetsova :  Evet,Gelecek aylarda desek daha doğru olur. 2 ödül daha alacağım. belki 3-cüsü sürpriz olur 🙂 Ödüllere doyamadığım doğrudur onlar da bir başarı sonuçta. Şuana kadar bir birinden değerli 15v ödül aldım. Beni bu ödüllere laik gören herkese sonsuz teşekkür ederim, iyiki varlar. Başarıma başarı katıyorlar. Aynı zamanda Modellerimin de bunda büyük bir payı var. Onlar eğitimlerini başarı ile tamamlayıp iyi Model&Manken oluyorlar bu sayede ismim yürümeye devam ediyor. Güzel bir duygu. Tekrardan herkese teşekkür ederim.
Taner Özgür : Türkiye’de ajans işiyle uğraşmanın zorluğu ve kolaylığı bahseder misiniz?
Oksana Kuznetsova : Türkiye’de demeyelim buna ,tüm olarak dünyada aynı zaten. Ben yabancı bir ülkede doğmuş olabilirim ama artık bir Türk Sayılırım 🙂 Genel olarak Ajans Sahibi Olup Model Yetiştirmek veya Modellere iş vermek güzel bir duygu. Zorlukları muhakkak var, onlardan sorumlusun sonuçta. Senin çocukların gibi oluyor ve onların  hem başarısını hem ceplerini düşünüyorsun. Dediğim gibi 2020 yılı hepimizi hayal kırıklığına uğrattı. Modellerin kazançları yarıya düştü bu da beni fazlası ile üzdü. Ama bu yıl çok güzel başladı ve ben inanıyorum ki bu yıl bizi hep güldürecek. Bu yıl bizim yılımız. Hatta benim Yılım 🙂

Taner Özgür :  Bugüne kadar kaç manken veya oyuncu yetiştirdiniz, tanıdık isimler var mı? 
Oksana Kuznetsova :  Bu güne kadar inanın sayısını hatırlayamadığım kadar çok model ve oyuncu yetiştirdim. Hepsi başarılı benim için ama bunların arasında İsim olarak bilinen ”Dilan Çiçek Deniz” ve ”Büşra Develi” oldu. Bu sıralar ismi git gide duyular bay Modelim ”Ömer Faruk Ay” ise Sinema sektöründe ismini duyuruyor .Duymadıysanız eli kulağındadır 😉
Taner Özgür :  Son olarak neler söylemek istersiniz?
Oksana Kuznetsova :  Son olarak Kimse hayallerinde vazgeçmesin ,çabalayın, emek sarfedin. Hiç bir şey bir anda olmuyor. Merdivenler bile sayıyla yapılıyor her bir kat çıkmanız için yavaş yavaş merdiven çıkmanız lazım. Kestirmeden yükseye zıplamak istersen çakılırsın. Her şeyin bir vakti ve usulü var. Geleceğin Model&Mankelerine ise: ”Başarılı olmak istiyorsanız en başta disiplinli olmalısınız, kendinize eğitimsel olarak yatırım yapmalısınız. Başarıya Giden Yol Disiplinden Geçer” derim. Herkese bol şans.

Hiç yorum yok