REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Güzel Oyuncu Rukiye Bektaş İle Çok Özel

 

Sanatçı kişiliği, güzelliği ve oyunculuğu ile adından söz ettiren Rukiye Bektaş ile Genel Yayın yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Bektaş bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı.

Taner Özgür : Öncelikle sizi biraz tanıyabilir miyiz?

Rukiye Bektaş : Tabii. Öncelikle öğrenciyim İstanbul Gelişim Üniversitesinde Sosyoloji okuyorum son senem. Sektöre modellik ve sunuculuk yaparak başladım yaklaşık 5 yıl önce. Sonrasında tiyatroya başladım Anlara kültür sanat tiyatrosundan 1 yıllık eğitimim var İstanbul’da da çeşitli kurumlardan aldım, oyunlara çıktım. Oyunculuk serüvenim benim içinde henüz yeni başladı denebilir. 

 

Taner Özgür : 2020 yılı sizin için nasıl geçti ifade edebilir misiniz?

Rukiye Bektaş : 2020 biraz karışık bir yıldı benim için hem getirisi hem götürdüğü şeyler oldu elbette. Öncelikle tüm dünyaca yaşadığımız sağlık problemi covid-19 sebebiyle birçok anlaştığım projelerim sinema filmleri iptal oldu. Ama tabi ki tanıştığım yeni insanlar ve aynı projede çalışma imkanı bulup tanıdığım çok güzel insanlar oldu. Karışık bir yıldı benim için ama biraz kendi eksiklerimi ve yapmam gerekenleri farkettim. Nasıl ilerleyeceğimi dair doğru bir zemin oluşturmak için uğraştım diyebiliriz. 

 

 

Taner Özgür : 2021 yılı hedefleriniz ve projeleriniz nelerdir?

Rukiye Bektaş :  Hedeflerim tabi ki daha iyi yerlerde iyi projelerde yer alabilmek. Hedeflerden bahsetmeyi çok sevmiyorum aslında çünkü gerçekleşmesi için uğraşıp sonucunda bir şeyler yapmış olup insanlara sunabilmeyi daha çok seviyorum. Şu anlık iki tane film projem var. Biri Almanya ile ortak yapım bir kısmı İstanbul’da bir kısmı orada çekilecek anlaşmalar yapıldı. Bir diğer projemde bir komedi filmi onun için bilgi veremiyorum henüz filme dair açıklanma yapılmadı çünkü. 

 

Taner Özgür :Yakın zamanda ünlü bir kulübün çekim yüzü olacaksınız. Kısaca bahsedebilir misiniz?

Rukiye Bektaş : Evet bir spor kulübünün kış sezonu ürünlerine modellik yapacağım gerekli ayarlamalar yapıldı ama henüz çekim gerçekleşmediği için isim açıklaması yapamıyorum kulüp bahsetmeden. Benim için çok gurur verici bir proje olacak.

Taner Özgür : Sinema veya dizi teklifi aldınız mı, gelirse değerlendirir misiniz?

Rukiye Bektaş : Sinema teklifi daha çok aldım fakat içime sinmeyen çok şey olduğu için anlaşamadık birçoğu ile anlaştıklarımızda az önce dediğim gibi pandemi sebebiyle iptal oldu maalesef. Bir tane sinema filminde oynadım gazeteci olarak bir karakterle karşınıza çıkacağım. henüz çıkmadı hazırlıkları yapılıyor. Dizi olarak henüz yok bir projem maalesef. 

Taner Özgür :  Yapmaktan hoşlandığınız şeylerden bahseder misiniz?

Rukiye Bektaş :   Biraz genel bir cevap olacak belki de ama çoğu insandan ayıran bir özellik yok aslında ama en çok sevdiğim şey fotoğraf çekinmek diyebilirim. Alışveriş yapmaya aşık bir insanım vaktim olsa da olmasa da alışveriş yapmadan duramıyorum. Sakin kaldığımda da kitap okumaya bolca vakit ayırıyorum film izliyorum. 

 

Taner Özgür : Son olarak neler söylemek istersiniz?

Rukiye Bektaş :  Son olarak umarım kısa sürede covidden kurtulmuş oluruz ve daha çok kayıp vermeden sağlıklı günlerimize döneriz. Dikkat etmeye devam diyelim. Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok