REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Eğitime Adını Kattı

 

İzmir’de genç girişimci Duygu Kurnaz eğitim sektörüne yeni bir soluk getirdi.


Yapılan çalışmalar ile ilgili gazetelerimize açıklama yapan Kurnaz;

Yıllarca elde ettiğim birikimimi artık eğitim kurumu ile ilgili faaliyet sokma zamanı geldiğine inandığım için girişimcilik ruhumu da işin içine sokarak İzmirlilere farklı alanlarda eğitim verecek böyle güzel bir kurumu oluşturdum. 

Kadromuzda birbirinden değerli uzmanlar ve birçoğunuzun da medyadan tanıyacağı Burak TÖRÜN ile diksiyon eğitimleri alanında eğitimler vermenin yanı sıra; bir ilk olan Yüz Tanıma ve Profil eğitimlerini de aktif olarak vermeye başlamış olduk.






Pandemi sürecinde, şimdi öğrenmenin tam zamanı diyerek kendime çok sıkı bir  eğitim planı oluşturdum. Aylarca sabah erkenden kalkıp, akşam erkenden yattım ve programımın dışına çıkmadım, sonra eğitimler vermeye başladım sonrasında da DK Eğitim Akademi'yi kurdum.

Sadece kendi eğitimimi vermekle kalmamam gerektiğini farkettim ve yönetim ve psikoloji ile ilgili eğitimler veren DK Eğitim Akademi'de sektörde en iyi eğitmenleri toplama kararı aldım. Vizyonumu en iyi eğitmenleri DK Eğitim Akademi bünyesinde toplayarak bu sektörde öncü olmak olarak sabitledim. Şimdi onun için uğraşlar vermekteyim. 

DK Eğitim Akademi'nin sloganı "Şimdi Öğrenmenin Tam Zamanı" hikayesi de  buradan geliyor.

Hiç yorum yok