REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Ünlü Yakışıklı Popçu Mert Algan İle Keyifli Bir Söyleşi

 Sosyal Medya ve Doğum Günü adlı iki Single Klip şarkıları ile ünlenen yakışıklı şarkıcı ünlü popçu Mert Algan ile Güven Haber Medya Grup Haber Müdürü Umut Uçar keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Yakışıklı popçu bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı. 

Umut Uçar : Öncelikle Sizi biraz tanıyabilirmiyiz ?

Mert Algan :  Tabi ben Mert Algan 31 Ocak 1979
İzmir Karşıyaka doğumluyum 2017 yılında Sözü ve Müziği Okan Öz Serkan Bigay Sertaç Aydoğan’a ait Sosyal Medya adlı şarkıyı Klip ile beraber piyasaya çıkardım bunun yanı sıra 2019 yılında da sözü ve müziği Okan Öz’e ait Aranjesi de Serkan Bigay’a ait olan Doğum Günü adlı ikinci singlemı Klip ile beraber piyasaya çıkarmış oldum.

Umut Uçar : Müziğe nasıl başladınz?

Mert Algan : Müziğe çok küçük yaşta başladım ailemden gelen bir müzik aşkı diyelim

Umut Uçar : Geçtiğimiz günlerde ağır bir hastalık geçirdiniz neler hissettiniz?

Mert Algan :  Benim açımdan zor bir süreçti
1.5 ay karantinada kaldım iki testim Negatif çıktı fakat ateş öksürük baş ağrısı üşüme eklem ağrıları Akciğer ve Böbrek ağrılarım beni geceleri uyutmadı evde fenalaştım hastanelik oldum çok zor süreçten geçtim sağlık önemli Allah’ıma şükürler olsun toparladım kendimi.

Umut Uçar : Üçüncü bir Single çalışmanız var mı? 

Mert Algan :  Şuan hepimiz zor süreçten geçiyoruz. Bu şartlar altında Klip yapmak zor iyi bir şarkı daha olursa neden olmasın acele etmeye gerek yok.

 

Umut Uçar :  Spor ile ilgileniyormusunuz?

Mert Algan :  Fanatik Galatasaray’lıyım yüzmeyi severim Futbolda Premier Ligi takip ediyorum.

Umut Uçar :  Müzik piyasasında kiminle düet yapmak isterdiniz?

Mert Algan : Murat Boz ile düet yapmak isterdim.

 

Umut Uçar : Şarkılarınızı Repertuarınıza seçerken nelere dikkat ediyorsunuz?

Mert Algan : Herkesin örnek alıp konserlerine gittiği Sanatçılar vardır oradaki sahne atmosferi bambaşka oluyor bizde yapabiliriz diye düşünerek şarkı seçimlerine dikkat ediyorum.

Umut Uçar : En çok sevdiğiniz Sanatçılar kimlerdir?

Mert Algan :  Aslında bütün Sanatçılar benim için eşittir herkesin örnek aldığı Sanatçılar vardır
Murat Boz Murat Dalkılıç Berkay, Edis Barış Akarsu
Haluk Levent, Kıraç, Harun Kolçak,  Tan Taşçı, Tarkan, Serdar Ortaç  Fettah Can, Gökhan Türkmen,  Gökhan Tepe, Ufuk Yıldırım
Gökhan Akar,  Deha Bilimliler, Altay daha niceleri vs.  Barış Akarsu’yu çok seviyorum ailesi ile sık sık görüşüp hatırlarını soruyorum benim 2.ailemdir İzmir’de bir konserimizde desteğimize gelmişlerdi desteklerinden dolayı da teşekkür ediyorum Barış Akarsu her zaman kalbimizde yaşayacaktır

 

Umut Uçar : Son dönemlerde Sanatçıların cover çalışmalarına yönelmelerini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Mert Algan :  Eskiden 80’ler 90’lar vardı günümüz çağında akıllarda kalan o dönemlerde ölümsüz eserler var bu aralar şarkıları yaa Rock tarzında duyuyoruz ya da Remix tarzında bence olumlu buluyorum.

Umut Uçar : Sanatçının ön plana çıkıyor olabilmesi için Magazinsel olması şart mı?

Mert Algan :  Eskiden Televole adlı program vardı şimdi her gün no name isimler piyasaya çıkıyor bence şart diye düşünüyorum isim yapmış Manken ile gözükmek isteyecektir veya Sanatçı ile polemiğe girecektir çıkan şarkı iyi ise işin içinde yine magazin olacaktır.

 

Umut Uçar : Sosyal medyanın bu kadar sık kullanılıyor olması müzik piyasasını nasıl etkiledi? 

Mert Algan :  Aylık kanallara para verilirdi Klip dönerdi şimdi herkes sosyal medyada buda TV kanallarını ister istemez etkiliyor. Youtube açıyorsunuz az önce yayınlanan klip şarkısı önünüze çıkıyor. Facebook’ta veya Instagram’da Sponsorlu Klip dönebiliyor teknoloji günümüz çağında ilerledi aslında isim yapmak Sosyal medya aracılığı ile kolaylaştı. Bizim şarkımızda Sosyal Medya ne diyoruz Sosyal Medya’da Patlamışsın.

 

 

Umut Uçar : Çalıştığınız bir Müzik şirketi var mı? 

Mert Algan :  AriaPR şirketi ile çalışıyorum şirketime desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.

Umut Uçar : Son olarak müzik piyasasını nasıl değerlendiriyorsunuz? 

Mert Algan :  Ortada bir pasta var herkes bir şeyler yapmak için çaba harcıyor bizim mesleğimiz zordur Müzik’te torpil olmaz, fakat desteğin şart olduğunu düşünüyorum düşünsenize örnek aldığınız Sanatçılar var. Şarkılarını zaten bizlerde seslendiriyoruz sahnemizde neden o Sanatçılar gençlerin önünü açmıyor. Bizim de onlardan hiçbir farkımız yoktur gençlere şans verilmesi gerekiyor yapılan hazırlanan Repertuar’a yazık olunuyor, hayal kırıklığı yaşanıyor yaptığımız müzik işinin sonu yoktur müzik bir aşktır içinizdeki müzik aşkını kimsenin de öldürmeye hakkı yoktur. Müzik’te torpil olmaz destek şart diye düşünüyorum. Güven Haber ailesine ve ekibinize çok teşekkür ediyorum.

 

 

Hiç yorum yok