REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Hatay’ın Güzel Sesi Semiray Üs Güven Haber’e Konuştu

 Hatay’ın Güzel Sesi Semiray Üs Güven Haber Medya Grup Genel Yayın Yönetmeni Taner Özgür’e önemli açıklamalarda bulundu. Güzel ses bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı.

Taner Özgür : Öncelikle sizi biraz tanıyabilir miyiz?

Semiray Üs :  Adım Semiray Üs. AKDENİZ KADINI. AKDENİZ ‘in sımsıcak ili Hatay’lıyım. 44 yaşındayım. İki çocuk annesiyim. Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok seviyorum. Söylemeye çalışıyorum. Öğreniyorum halen. Bilginin ve öğrenmenin sonu yok. Müzik benim için bir sevda. Şarkı söylemek terapi.

Taner Özgür : Pandemi süreci sizi nasıl etkiledi?

Semiray Üs :  Pandemi süreci herkesi ne kadar etkilediyse o kadar çok etkiledi.

Taner Özgür : Müzik yaşamınızdan biraz bahseder misiniz?

Semiray Üs :   Çocuk yaşlardan itibaren şarkı söylemek istiyordum. Babamın sesi güzeldi. Benimde öyle. Rahmetli çok sevinirdi ve okumamı isterdi. Yıllar sonra iki yıl öncesinde ders almaya başladım. Ve ufak ufak arkadaş ortamları ve sahne böylelikle başladı. Hemen akabinde pandemi tekrar hapsetti bizi evlere.

Taner Özgür :  Yeni yılda projeleriniz var mı?

Semiray Üs :  Elbette ki. Güzel şeyler planlıyoruz hocalarımla birlikte.

Taner Özgür :  Bos vakitlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Semiray Üs :  Boş vaktim yok gibi bir şey. Müzik çalışmaları, keman dersi alıyorum mesela. İngilizce öğrenmeye çalışıyorum özel ders alıyorum. Kendi yaptığım ek işim var. Doğal Taş ve tespih. O işime vakit ayırıyorum. Spor yapmaya özen gösteriyorum. Anlayacağınız boş vaktim yok.

 

 

Taner Özgür : Neler yapmaktan hoşlanırsınız?

Semiray Üs :  Şarkı söylemekten. Müzik dinlemekten. Gezmekten yeni insanlar ve yerler keşfetmekten çok mutlu oluyorum. Ha birde şiiri çok seviyorum. Hayvanlarla ilgilenmekte sonsuz bir mutluluk

 

 

Taner Özgür : Sinema veya dizi film teklifi aldınız mı? Gelirse değerlendirir misiniz?

 

Semiray Üs :  Geçmişte tiyatro ile uğraştım. Çok eskiden reklam filmleri için teklifler almıştım hiç Kısmet olmadı. Olabilir ama. Her şey Kısmet.

Taner Özgür : Son olarak sizi sevenlere ve takipçilerinize neler söylemek istersiniz?

 

Semiray Üs :  Hayat bize bahşedilmiş bir Armağan. Bu armağanı iyi değerlendirmek lazım. Yaşamı ve canlıları çok seviyorum. Gönülden yapılan her güzel işe de imzamı atarım… Kalın sağlıcakla. Sevgiler, saygılar.

Hiç yorum yok