REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Güç Birliği İzmir’de Kadın Eli

 

Türk siyaset arenasının yeni adresi olan Güç Birliği Partisi İzmir’de taze bir kan olarak başkanlığı Canan Yalçınkaya’ya teslim etti.

Amazon şehri olarak bilinen İzmir’de artık yeni bir kadın başkan figürü boy göstereceğe benziyor. Gazetelerimize keyifli açıklamalarda bulunan Yalçınkaya, söyledikleri ile farkını ortaya koydu.

Yapılan tanışma toplantısında konuştuğumuz başkan Yalçınkaya;

” Biz kadınlar istedikten sonra yapamayacağımız hiçbir iş yok fakat biraz da kendimiz siyasetten uzak kalmak istiyoruz çünkü üstümüzde ki yük çok fazla olduğu için iş memleket yönetmeye gelmiyor.”

Neden siyasete girdiniz sorusunu yönelttiğimizde ise; 

” Ben bugüne kadar hiç siyasete girmedim fakat Güç Birliği Partisi için tarafıma ulaştıklarında tüzük ve parti programını inceledikten sonra tereddütsüz kabul ettim çünkü kadına dair kota olmayan, tam tersi kadınların kendilerini çok rahat anlatabileceği bir parti olması sebebiyle bu görevi üstlendim.

 

Yeni Yılda Kadınlar Etkin Olacak

Şuanda birçok ilçede kadın yöneticilerimiz aktif şekilde görev almakta ve yeni yıldan itibaren tüm ilçelerimizde umut ediyorum ki kadın ağırlıklı bir parti olmaya başarıp kadınları ve gençleri partiye çekerek etkili bir siyaset yapacağız.

İstanbul’da Kaftancıoğlu İzmir’de Ben Varım ama Bir FARKLA!

Bu sözü birçok parti mensubu arkadaşım, genel merkez yöneticilerim söylediler, öncelikle teşekkür ederim hepsine ama ben Atatürk’e ATATÜRK demekten çekinmeyecek tam tersine bir Cumhuriyet kadını olarak Tam Bağımsız Türkiye şiarını göğsümü gere gere bağıracak birisiyim, aramızdaki en büyük fark bu olsa gerek diyorum.

Şimdi Saflar Güç Birliği’nde Toplama Zamanı

Eskilerin çok güzel bir sözü vardır; “Birlikten Güç Doğar ”diye bizler işte tam bu manada memleketin dört bir yanından bir araya gelerek bu işe sevda ile, aşk ile, tutku ile bağlanmış ve bu millete hizmet etme yolunda birlik ve beraberlik içinde bir araya gelmiş sevgi yumaklarıyız. Bu yüzden Genel Başkanımız Ali Karnap öncülüğünde Güç Birliği Partisi’ni iktidara taşıyabilmek adına gereken ne ise yapmak uğruna koyulmuş bulunmaktayız.

Memleket kaygısı güden tüm herkesi bu çatı altında toplanmaya davet ediyorum diyen Yalçınkaya;

Güç Birliği Kadınlar İle daha güçlü olacak mesajını yineledi.

 

Hiç yorum yok