REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Gasimzade’den Güven Habere Önemli Açıklamalar

 Azerbaycan’lı ünlü model Aysun Gasimzade Güven Haber Medya Grup Genel Yayın Yönetmeni Taner Özgür ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Gasimzade bilinmeyenleri çapıcı açıklamalar ile Güven Habere anlattı.

T.Ö : Öncelikle seni biraz tanıyalım isterim?

A.G : Aysun Gasimzade 21 yaşındayım 3 yıldır modellik yapıyorum
“Miss Beauty Of Baku”2019 yarışması birincisiyim. Benim için bir hobi haliydi önemli olan bu işi seviyor olmam.

T.Ö : İki defa güzellik yarışmasında birinci oldun,neler hissettin?

A.G : Sonuçlar açıklanmadan önce çok heyecanlıydım birazda korkuyordum Sonuç belli olduğunda şaşırmamak demeyelim de biraz duygulandım ama bu arada kendime güveniyordum.

T.Ö : Yeni yılda projelerin ve hedeflerin nelerdir?

A.G :  Şuan ülkemiz covid-19 virüsüyle uğraşıyor zaten
Virüs bittiğinde yeni projeler olacak ve haberdar olacaksınız sürpriz olsun diyelim.

T.Ö : Dizi ve sinema teklifi aldın mı, değerlendirir misin?

A.G : Dizi ve sinema teklifi aldım, hatta kardeş ülke sizin ülkenizden ama değerlendiremedim. Sonuç da burada ailem var yaşamım burada ama gelecek sefer değerlendireceğim şuan içinde bir kaç teklif var söylediğim gibi covid-19 bitsin gerçekleşecek.

T.Ö : Boş vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

A.G : Boş vakitlerimi spor yapıyorum geziyorum rahatlıyorum.

T.Ö : Neler yapmaktan hoşlanırsın?

A.G : Dans etmek müzik dinlemek araba kullanmak ve gezmekten hoşlanırım.

T.Ö : Türkiye’den teklif gelirse değerlendirmek ister misin?

A.G : Tabiki iyi bir teklif gelirse değerlendireceğim

T.Ö : Son olarak neler söylemek istersin?

A.G : Söylemek istediğim tek şey ne işi yaparsanız yapın önemli olan severek yapmanızdır maddiyat değil de işinizden zevk alarak yapmayı düşünün bu sizi mutlu eder. Herkese başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok