REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Azeri Güzel Sabina’dan Çarpıcı Açıklamalar

 Kardeş Ülke Azerbaycan’ın güzel sesi Sabina Selcan Güven Haber Medya Grup Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür ile bilinmeyen yönlerini paylaştı.

T.Ö : Öncelikle sizi biraz tanıyalım isterim? Biraz kendinizden bahseder misiniz

S.S : Kendimi şöyle takdim edim Sabina Selcan. Şarkıcıyım. Azeriyim, Bakü’de yaşıyorum. Kendimi bildim bileli şarkı söylüyorum ve bundan mutluluk duyuyorum. 19 yıldır ki, şarkı söylüyorum. Hayatım müzikden ibaret desem yalan olmaz. Hem Azerbaycan’da, hem Türkiye’de şarkıcı olarak çalışıyorum.

 

T.Ö : Türkiye’de sanatla uğraşmanın zorluğu var mı? Bakış açıları nasıl

S.S : Türkiye’de bir az zor. Çünkü seçim çok, rekabet çok. Biz Türk sanatçıları Azərbaycan’a gelen zaman nasıl başımız üzerinde tutuyorsak isterim ki, sizlerden de bizim sanatçılara aynı ilgi sevgi olsun. Amma bu çok zor. Türk kardeşlerimiz her zaman bizim yanımızda, son olaylar da buna sübut. Ama müzik konusunda bir az boşluklar var. Burada ben Sabina Selcan şarkıcı olarak popüler olmak için sanattan evvel çok para harcamalıyım. 19 yıl önceye dönüp, buradan başından başlamam gerekir.

T.Ö : Yeni projeleriniz var mı? Albüm çıkarmayı düşünüyor musunuz?

S.S : Yeni projelerim var. 3 şarkı üzerinde çalışıyorum. Amma Covid hastalığı ile ilgili hiç bir albüm filan olmayacak. Şimdi insanların problemleri, salıkları daha önemli. Biz şarkıcılar da becerebildiğimiz kadarıyla insanların yanlarında olmalıyız.

T.Ö : Hiç dizi sinema projesi teklifi aldınız mı? Gelirse değerlendirir misiniz?

S.S : Ben şarkıcıyım. En iyisi bir işi doğru dürüst yapmak. Bizim dahi şairimiz Nizami Gencevinin inci gibi kendi oğluna yönelmiş nesihatnamesi var. Şimdi onu hatırladım: Bir elm öyrənmək istədikdə sən Çalış ki, her şeyi kamil bilesin. Kamil bir palançı olsa da insan, Yaxşıdır yarımçıq papaqçılıqdan … Azerbaycan’da bir kaç dizi teklifi oldu amma kısmet olmadı. Türkiye’de ise yalan söylemeyi hiç sevmem öyle teklif almadım

T.Ö : Tüm gününuz nasıl geçiyor, neler yapmaktan hoşlanır sınız? Bahseder misiniz?

S.S : Her bir kadın neleri severse ben de onları severim. Günü sporla başlıyorum Ailemle zaman geçirmeyi seviyorum alışveriş yapmak  seyahat etmek (“estetik ameliyatlar yaptırmak bana zevk verir. “) Kadın olmak zordu şu hayatta. Güçlü olmak, olanınla yetinmeyip, kendini geliştirmek gerekir.

T.Ö : İki devlet tek millet olarak kazanılan zaferle ilgili neler söylemek istersiniz?

S.S : Kazanılan zaferlerle tabii ki de gurur duyuyorum. Şehitlerimize Allah rahmet eylesin. Onların anne babalarının ellerinden öperim öncelikle. Azerbaycan askeri ve Azerbaycan’ın Cumhurbaşkanı İlham Aliyev cenablarına sonsuz minnettarız, bize bu zafer hislerini yaşatdığı için. Şimdi ise sizlerin kardeşlerimizin bize desteğinden bahsedeyim. Türkler Azerbaycana öyle destek verdi öyle kardeşlik gösterdi ki, bütün dünya buna şahit oldu ve anladılar ki, azeriler le Türkler nasıl kardeşlerimiz. Size canımız kanımız kurban. Bu birliğimiz düşmanlarımıza iyi bir ders oldu, anladılar ki, yollarını kaybeden zaman bu bilge yumruğumuz onların kafalarını ezmeye kifayet eder.

T.Ö : Son olarak ilave etmek istedikleriniz nelerdir?

S.S : size sonsuz tesekkür ederim. Çok memnun oldum. Son olarak deyeceyim bi şey yok, dünyamız mutlu mesud sulh içerisinde olalım bu bana yeter

 

 

Hiç yorum yok