REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Azerbaycanlı Güzel Güven Habere Konuştu

 Kardeş Ülke Azerbaycan’dan Suzana ile Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür bir söyleşi gerçekleştirdi. Güzel oyuncu bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı.

T.Ö : Öncelikle seni tanıyabilir miyiz?

Suzana : İsmim Suzana ben Azerbaycanlıyım. Tıbbı bitirdim ama hevesim oyunculuktu. Bakü’de oyunculuk yapıyorum.

T.Ö : Müzik ve sanat dünyası senin için neler ifade ediyor?

Suzana : Müzik ve sanat benim için her şey demektir. O yüzden benim için ifade edilecek hiçbir şey yoktur.

T.Ö : Yeni yılda projelerin var mı ? Varsa nelerdir?

Suzana : Evet birçok projem vardı fakat pandemi nedeniyle iptal oldu.

 

T.Ö : Boş vakitleri nasıl değerlendiriyorsun?

Suzana : Boş günlerim genellikle alışveriş ve gezmekle geçiyor 

 

T.Ö : Neler yapmaktan hoşlanırsın?

Suzana : Yemek yapmayı, gezmeyi, müziği, sanatı çok seviyorum.

 

T.Ö : Hedeflerin nelerdir?

Suzana : 1 tane hedefim var oda bende kalsın.

 

T.Ö : Son olarak neler söylemek istersin?

Suzana : Öncelikle bu güzel söyleşi için Güven Habere çok teşekkür ederim. İnşallah güzel işlerde görüşmek üzere 

 

Hiç yorum yok