REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Ankara’nın Güçlü Sesi Vildan Yeten ile Hoş Bir Sohbet

 Ankara’nın Assolisti Vildan Yeten ile Güven Haber Medya Grup Haber müdürü Umut Uçar keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Yeten bilinmeyen yönlerini gazetemizle paylaştı.

Umut Uçar :  Öncelikle sizi kısaca tanıyabilirmiyiz? 

Vildan Yeten  10 Kasım Eskişehir doğumluyum. Eğitim hayatımı, Babamın görevinden dolayı (Emniyet Amiri) pek çok il ve ilçelerde okuyarak tamamladım. Dört kardeşiz, Abim Emniyet mensubu. Kız kardeşim ve ablam var. Maalesef Ablamı 5 yıl önce kalp krizinden dolayı kaybettim. Annemi 7 ay önce kaybettik. Bu acılarımın içinde kardeşim ve babamın desteği ile hayatımı idame ettirmeye çalışıyorum.

Umut Uçar : Müziğe nasıl başladınız?

Vildan Yeten : Klasik olacak biliyorum. Ama doğru olan bu. İlkokuldan beri Halk Oyunları, Tiyatro ve Müzik alanlarında çok aktiftim. Tercihim müzikten yana oldu. Profesyonel olarak 20 yıldır sahnedeyim.

Umut Uçar : Sahne yaşamınızda sizi en çok etkileyen olay ne oldu?

Vildan Yeten :  Sahne yaşamımda beni etkileyen pek çok şey oldu elbette. Bizler duygu ile severek yapıyoruz çünkü. Ama Ankara’da GATA’da, Rehabilitasyon Merkezinde Gazilerimize gönüllü hizmetim sırasında o duygu dolu anları yaşadığımı ve yaşattığımı söyleyebilirim.

Umut Uçar : Boş vaktinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Vildan Yeten :  Pek boş vaktim olmuyor. Ama kağıt ve kalem ile bütünleşip yazarak geçiyor vaktim.

Umut Uçar : Neler yapmaktan hoşlanırsınız?

Vildan Yeten :  Kısa yürüyüşlerle beynimi rahatlatıyorum ve Stüdyomuzda “eser” çalışarak huzur buluyorum.

 

Umut Uçar : Pandemi süreci bir sanatçı olarak sizi nasıl etkiledi?

Vildan Yeten :  Fazlasıyla maddi-manevi olumsuzlukları yaşadık hep birlikte tabii ki. Ama ben umudumu asla yitirmeden sakin kalıp yazmaya devam ediyorum. İsyan etmeden..

Umut Uçar : Yeni yılda projeleriniz ve hedefleriniz nelerdir?

Vildan Yeten :  Yeni yıl her zaman dilediğimiz gibi önce sağlık diliyorum. Hedefim ilk Albüm Eserim “AMA YOKSUN” için. Onun için, klibimi çekip sevenlerimle buluşturmak. Pandemi sürecinin insanlığa alıştırmaya başladığı yeniliklerle yaşayıp, sağlıklı bir şekilde tüm sevenlerimle buluşmayı hedefliyorum.

Umut Uçar : Son olarak okurlarımıza neler söylemek istersiniz?

Vildan Yeten :   Bu güzel sohbet için Güven Haber ekibine ve sana çok teşekkür ediyorum.  Maalesef gündemimiz de pandemi olduğu için sevenlerimden sağduyulu ve sabırlı olmalarını diliyorum. Güzel günlerde buluşmak dileğiyle.

 

Hiç yorum yok