REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2021 Kempo Sporu Yılı Olacak

 Kempo Savunma  Sporları Federasyonu Eğitim Kurulu Üyesi ve  Ege Bölge  Başkanı  Ali Rıza  Önuçar ile Güven Haber  Sporvizyon ekibi olarak 2021 yılında beklentilerinin neler olduğuna dair keyifli bir röportaj gerçekleştirdik..

 Önuçar Güven Haber mikrofonlarına açıklamalarda bulundu.

“ Öncelikle 2021 yılının herkese sağlık ve bol başarı getirmesini istiyorum. Benim en büyük şansım başarı için yanınızda her zaman sizi kıskanmayan ve daha iyi olmanız için çaba sarf eden dostlarımın olmasıdır. Bu aşamada bana güvenen ve emeklerini esirgemeyen Federasyon Başkanımız Sayın Halis Avşar’a ve yanında çalışmalarını sürdürdüğüm Sayın Erkan Seyhan Akkoç’a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Kempo Savunma Sporları Federasyonu olarak önümüzdeki yılda ulusal ve uluslar arası birçok etkinlikte yer almak istiyoruz. 2021 yılında öncelikli hedeflerinin 5-11 Nisan 2021 yılında Hammanet / Tunus’ta düzenlenecek olan  Dünya Şampiyonası’nda ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek. Hatta şartlar oluşursa şahsım adına o kafilenin içinde bulunmak ve ülkemi temsil etmek en büyük hedefimdir.”

Son olarak ta hangi spor stili olursa olsun spor yapmak isteyen gençlerin iyi belirlemeleri gerektiğini dile getiren Önuçar sağlığını ve bağışıklığını güçlendirmek isteyen herkesin spor yapmaları gerektiğinin altını çizmiştir.

Hiç yorum yok