REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yaşam Koçu Access Bar Eğitmeni Arzu Satıcı İle Keyifli Bir Söyleşi

Yaşam Koçu Access Bars Eğitmeni Arzu Satıcı İle Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Satıcı Access ile ilgili bilinmeyenleri gazetemizle paylaştı.

T.Ö : Öncelikle sizleri tanımak açısından biraz kendinizden bahsedebilir misiniz?

A.S : Sivas ‘ta doğdum .Yedi yıl yurtdışında yaşadım kısa bir süre yurtdışında eğitim gördüm . İstanbul drama sanat akademisinde (Ayla ALGAN) oyunculuk ve diksiyon eğitimleri aldım. İstanbul Üniversitesinden mezun oldum . Halen Namık Kemal Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisans öğrencisiyim .Yaklaşık beş yıl önce Access the Bars ile tanıştım. Hayatımda mucizevi bir dönem başladı bununla birlikte .Son beş yıldır profesyonel olarak danışanlarıma hizmet veriyorum. Kişisel gelişim üzerine yazılarım mevcut. Kişisel gelişim üzerine aldığım eğitimler sonucunda eğitmenlik yapıyorum. Yeni projelerimi yakın zamanda hayata geçireceğim. Kendimi sürekli geliştirmeyi seven her zaman çok daha iyisini hedefleyen bir kişiyim.

 

T.Ö : Okuyucularımızın da bilgisi olması noktasında Access Bars ne demek? Nasıl uygulanıyor?

A.S : access the bars: başımızdaki 32 enerjetik şarj noktasına dokunarak yapılan bilinçaltı temizliği çalışmasıdır.20 yıl önce ABD de keşfedilmiştir. Bars seansı ortama 1-1,5 saat kadar sürmektedir. Dışarıdan hiç bir yabancı madde uygulanmaz (iğne ,ilaç vb) sadece başımızdaki belli noktalara dokunarak uygulanan bir yöntemdir . terapi sırasında kişi rahat edeceği bir yere sırt üzeri uzanır.

T.Ö : Yaşam Danışmanı kavramı son zamanlarda yaygın hale geldi? Biraz açabilir misiniz?

A.S : yaşam danışmanı benim bakış açıma göre insanların hayatlarını daha kolay daha ihtişamlı daha neşeli bir hale dönüştürmek için yollar gösteren ve uygulamalar yapan kişilerdir .insanlarda farkındalık oluşturup kısır döngüleri değiştirip dönüştürürler.

T.Ö : Daha çok kimler sizin danışanınız konumunda oluyor? Hangi şikâyetler ile geliyorlar?

A.S : Hiç bir yaş ,cinsiyet , meslek vb ayrımı yok. Kısır döngülerinden kurtulmak isteyen, hayatının bundan çok daha iyi olmasını isteyen herkes terapi alabilir .Amaç mevcut durumu daha üst seviyelere taşımak daha fazla mucizeler yaratmaya ve yaşamaya katkı olmaktır .

T.Ö : Unutamadığınız bir anınız var mı bu işle alakalı?

A.S : Evet .Terapiden 15 dk sonra bir avukat danışanım müvekkilinden uzun zamandır alamadığı dava ücretini almıştı en ışık hızında mucize bu olaydı sanırsam.

T.Ö : Yaşam Danışmanı olmak için bir eğitim gerekli mi? Yoksa herkes yapabilir mi?

A.S :  Danışanlarıma uyguladığım yöntemler üzerine gereken eğitimlerimi aldım. Sertifikalarım mevcuttur.

T.Ö : Son olarak ilave etmek istedikleriniz nelerdir?

A.S : Herkese sağlıklı ve enerji dolu günler diliyorum. Umarım bu içinde bulunduğumuz pandemi sürecinden bir an önce kurtuluruz. Bu  keyifli söyleşi için size ve tüm Güven Haber ailesine çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok