REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Ukraynalı Model Alesya Antonova ile Keyifli Bir Sohbet

 Türkiye’de faaliyet gösteren Alesya Models Agency modellik ajansının sahibi Alesya Antonova ile Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi. Ukraynalı güzel bilinmeyenleri gazetemiz ile paylaştı.

T.Ö : Ünlü bir manken olmanın zorluğunu yaşıyor musun?

A.A : Hayır, keyif alıyorum. En zor şey, sizden bir şeye ihtiyaç duyan çok sayıda insanla çevrili olmanızdır. Ve size onlardan hiçbir şeye ihtiyacınız yok. Çünkü zaten her şeye sahipsiniz.

T.Ö : Türkiye’de manken olmakla yurtdışında manken olmak arasında farklar var mı?

A.A : Modelleme alanının iyi geliştiği ülkelerde, modeller kendi alanlarında bir profesyonel gibi ele alınır. Türkiye’de “model” anlamı tam başka bir anlamına gidiyor. Bir erkekten para almak karşılığında cinsel zevkine hizmet eden bir kız olarak karıştırıyorlar.

Yerli bir modelin için burada kariyer yapması zor oluyor.  Yabancı bir model için 10 katta daha zordur. İşte modelin demir bir karaktere ve güçlü bir ruha sahip olması gerekir.

T.Ö : Alesya Antonova olarak tüm günün neler yaparak geçiyor?

A.A : Günüm bir fincan kahve ile başlıyor. O zaman bir program planlamadıysam, önümüzdeki hafta için planlar planlıyorum.  Eğer planlar varsa, o zaman işim ayrıntılarını konuşmak ve bir anlaşma yapmak için insanlarla buluşuyorum. Bazen modellerin çalıştığı yerleri ziyaret ediyorum, bazen model olarak kendim de çalışıyorum.

Ayrıca spor ve güzellik salona da zaman ayarlıyorum. 

Pazar günü evde olmaya, rahatlamaya ve ev işlerini yapmaya çalışıyorum. Ayrıca ailemle ve arkadaşlarımla birlikte olmak için bir gün ayırmaya çalışıyorum.

T.Ö : Ajans sektörüne Türk’lerin bakış açısı nasıl?

A.A :  Türkiye’nin her sektöründe güçlü ve güvenli firmalar vardır. Ajanslar dahil. Aynı anda her sektörde profesyonel olmayanlar firmalar ve  kişiler var, ama gördüğümüz gibi onlar ileriye gitmiyorlar, gelişme olmadan yok oluyorlar.

Müşteriler genel olarak ajansıma güveniyor. Çünkü onlara olan güvenlerini teyit edebilecek karşılıklı tanıdıklarımız var.

T.Ö : Biraz kendini anlatır mısın..(en sevdiğin Türk yemeği,hangi takım tutuyorsun,hobilerin neler, ) gibi

A.A : Ben yemek yapmayı iyi öğrendim. Yemek yaptığımda başımı dinlendiriyorum. Bu benim için kesin bir meditasyondur. Zaten evde bir sürü tavam var. Biftek yapmayı seviyorum, menemen ve köfte. Ve tabi ukraynalı borsch yapabilirim.

Şu anda bale klasik dans eğitimi almaya için zaman ayırıyorum. Ayrıca yoga, boks antremanı ve at binmeyi yapmaktan zevk alıyorum. Zaman zaman bu antrenmanları birbiriyle değiştiriyorum.

Yalnız kalacak zamanım varsa, kitap okumayı severim.  En çok klasik edebiyatı seviyorum. Bazen belgesel filmleri izlemekten de keyif alıyorum. Ayrıca lock down günlerde satranç oynamaya başladım.

T.Ö : Son olarak bu mesleği yapmak isteyenlere neler önerirsin?

A.A : Önceden iyi düşünmek. Gerçekten üstün olabileceğiniz bir şey mi?  Her zaman modelliğin kariyerinizde bir adım atmanıza yardımcı olan sadece bir sıçrama tahtası olduğunu söylüyorum. Başarı birçok faktöre bağlı olacaktır, ancak bunlardan en önemlisi verimliliğiniz ve kendi kendinize yaptığınız çalışmanızdır.

Hiç yorum yok