REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Samsun Sahnelerinin Türkan Şoray’ı ile Keyifli Bir Söyleşi

  Samsun sahnelerinin sevilen solisti Nagehan Coşkun ile Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir röportaj gerçekleştirdi. Samimi cevapları ile kendisi hakkında bilinmeyenleri cevaplayan güzel solist Gazetemize özel demeç verdi.

T.Ö : Nelerden hoşlanırsın ?

N.C : Yürüyüş yapmayıp bisiklet sürmeyi inanılmaz seviyorum. Gezmeyi alışveriş her kadın olduğu gibi çok seviyorum.

T.Ö : Boş zamanlarını nasıl geçiyorsun?

N.C : İşimiz doğal olarak kalabalık ve yoğun ortamlar olduğu için boş zamanımda huzur ararım. Kitap okumaya çalışırım vakit buldukça Doğa tabiat yürüyüşü beynimi dinlendiririm. Boş zamanlarım daha çok böyle geçer.

 

T.Ö : En sevdiğin şey nedir?

N.C : Gece nota ve eser çalışması çok yaparım nedense gece seviyorum. Vee vazgeçilmezim filtree kahvem, Türk kahvem

 

T.Ö : İnsanlara bakış açın nasıl ?

N.C : Yalnızlığı daha çok seviyorum. Çok fazla arkadaş dost hayatıma sokmam. Ve devir öyle bir devir ki kimseye güvenmiyorum yalnızlık daha iyi geliyor bana.

Hiç yorum yok