REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sahnelerin Kırlangıç’ı Bir Başka Ötüyor

 Kıbrıs’ın beğenilen sesi Nil Kırlangıç Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür’ün sorularını yanıtladı.

T.Ö : Nil kırlangıç kimdir neler yapar biraz tanıyabilir miyiz?

N.K : Öncelikle nazik teklifinizden dolayı Güven Haber ekibine ve size çok teşekkür ederim.

1980 yılında Tekirdağ’da doğdum  2 yaşından itibaren müziğe ilgisi vardı. 21 yaşına  kadar Türkiye’de sahne hayatı olup 2002yilunda Kıbrıs’a göç ettim. YouTube kariyerimde bu ülkede başladı ve devam ediyor.

T.Ö : Müzik senin için ne anlam ifade ediyor?

N.K : Müzik benim kendimi anlatma şeklim. Hislerime tercüman, stres atma yolum.

T.Ö :  Albüm çalışmaları olacak mı ? Olursa ne tarzda düşünüyorsunuz?

N.K : 2 kez pop albümle piyasalara girdim. Fakat tarzım arabesk olmadığı için o dalda tutunamadım. şuan bir hazırlığımız  var arabesk olarak sevgililer gününde inşallah piyasada olacak.

T.Ö : Kıbrıs’ta sanata bakış açısı nasıl zorluğu nelerdir? 

N.K : Kıbrıs sanatta başarılı ve burada sahne almaktan keyif alıyorum. Zorluğu yok hastalık dışında  ama piyasası güzel bir ülke. Keyifle yaşıyorum.

T.Ö : Müzik yapmadığınız zamanlarda neler yapıyorsunuz?

N.K : Müzik yokken evde Netflix izlemeye bayılırım. Yemek yapmayı severim. Arkadaşlarım çok olduğu için onlarla vakit geçirim. Sadelikten yanayım ve huzurlu bir hayatı seviyorum.

T.Ö : Sevenlerinize ve takipçilerinize neler söylemek istersiniz?

N.K: Sevenlerimin bana desteği yıllardır devam etmekte ve ben bunun için her gün şükrediyorum

Hiç yorum yok