REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Coşkun’dan Gazetemize Özel Açıklamalar..

 Samsun’un sevilen ses sanatçısı, Türkan Şoray’ın gençlik haline benzerliği ile dikkat çeken Nagehan Coşkun Güven Haber Medya Grubuna çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Genel Yayın Yönetmenimiz Taner ÖZGÜR’ün sorularını cevaplayan Coşkun; müzik hayatından güncel konulara dair birçok açıklamaya cevap verdi.

T.Ö : Nagehan Coşkun kimdir? Neler yapar biraz sizi tanıyabilir miyiz?

N.Ç : Ben Nagehan Coşkun, Samsun doğumluyum. Türk sanat müziği ses sanatçısıyım. Küçüklüğümden itibaren müzik hayatımın bir parçası oldu ve şu an tek uğraşım müzik diyebilirim. Anne ve babam yıllarca korolarda sanat müziği ve Türk Halk Müziği ses sanatçısı olarak yer aldılar ve ben de müzikle hep iç içe bulundum. İlkokul döneminde müzik öğretmenimin her ders bana şarkı söylemesi beni çok mutlu ederdi ve her yıl düzenlenen okuldaki ses yarışmasında benimde katılmamı istedi. Daha ilkokul son sınıftaydım ve Türk müziğimizin çok güzel bir eseri olan ‘SON FASIL’ ile birinci seçildim. O gün anladım ki ben şarkı söylemeye hayatım boyunca devam etmeliyim. Okul dönemim boyunca müzik hep benimleydi derken konservatuar okumaya karar verdim. Türk klasik müziği bölümü eğitimlerime devam ettim. Sonrasında Samsunlu Sanatçılar Derneği korosu sayın hocam Ömer UMUTLU ile tanıştım ve Türk klasik müziği korosunda ve çeşitli konserlerde solo olarak güzel projelerde yer aldım. Daha sonra ud ve keman hevesi başladı ve eğitim almaya başladım. Yani kendimi bildim bileli müzik hep hayatımda, müzik tutkumdan hiç vazgeçmedim ve en sonunda sahne almaya başladım iki buçuk yıldır çeşitli yerlerde şehir dışları dahil sahne alıyorum. Her tarz müzik okuyorum ve kendimi geliştirmeye devam ediyorum.

T.Ö : Müzik sizin için neler ifade ediyor, duygularınızı alabilir miyiz?

N.Ç: Müzik benim için uçsuz bucaksız bir okyanus gibi, sınırı olmayan sonsuzluk diyebilirim.

T.Ö: Pandemi süreci sizi nasıl etkiledi?

N.Ç: Pandemi dönemi tabiki etkiledi. Benim işlerim ve bütün müzisyen arkadaşlarımın işleri anlaşmaları ve planları yarıda kaldı. Biliyorsunuz ki en çok etkilenen müzik oldu. Bu 22.00 saat kuralını doru bulmuyorum. Müziğin üzerinden sınırlandırma yapmaları etik değil. Bu saat diliminde mi insanları virüsten kurtaracaklar. Virüs ses dalgasıyla mı yayılıyor. Onca insanın ekmek parası ve müziği hiçe saymak…

T.Ö : Herhangi bir albüm çalışmanız var mı? Bir Albüm çalışması düşünüyor musunuz?

N.Ç: Şuan albüm çalışmam yok ama bir şarkılık single düşüncem var. İlerleyen zamanlarda planlarımın arasında yer alıyor.

T.Ö : Rol model aldığınız bir sanatçı var mı? Varsa kimdir ?

N.Ç : Ben küçüklüğümden itibaren Zeki Müren ve Müzeyyen Senar hayranıyım ama elbette örnek aldığım sanatçılar var.

T.Ö : Dizi veya Sinema Oyunculuğu teklifi aldınız mı? Düşünüyor musunuz?

N.Ç : Evet, sinema teklifi aldım. zaten Türkan Şoray filmleriyle büyüdüm ve inanılmaz hayranıyım ve bir dönem yeşilçam filmleri ve tiyatrolar için yeni yüz aranıyordu, başvuru yapmıştım. Türkan Şoray’a benzerliğimden kabul edildim ama müzik tutkum çok yoğun olduğu için müziğe devam ettim. ilerde neden olmasın diye düşünüyorum.

T.Ö : Son olarak takipçilerinize ve sevenlerinize neler söylemek istersiniz?

N.Ç : Takipçilerime ve sevenlerime hep diyeceğim ; müzikle kalsınlar. müzik hayatınızın her evresinde olmalı . sevgi ve şükranlarımı gönderiyorum. beni takip etmeye devam etsinler…

Hiç yorum yok