REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Azerbaycan’ın Güzel Oyuncusu ve Sanatçısı Gulshen Huseyinli ile Çok Özel

 

Kardeş ülke Azerbaycan’ın güzel oyuncusu ve sanatçısı Gulshen Huseyinli ile Genel Yayın Yönetmenimiz Taner Özgür keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.

 T.Ö : Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz

G.H : Ben Gulshen Huseynli Azerbaycanlı oyuncu ve şarkıcıyım.

T.Ö : Şuan ki projeler nelerdir? ,Devam eden ya da gelecek olan var mı?

G.H : Yeni bir dizide bas rol aldim.2021 yılı için bir çok reklam ve film projelerimiz var.  Onların üzerinde çalışıyorum

T.Ö : Müzik ve sanat senin için neler ifade ediyor

G.H : Müzik hayatımın bir parçası. Müzikle çalışmadığım gün yoktur. Sanatçı olarak sanatımla gurur duyuyorum

T.Ö : bos zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun

G.H : Kitap okuyorum ve film seyrediyorum

T.Ö : En sevdiğin renk, yemek, tuttuğun takım ve hobiler neler

G.H : En sevdiğim renk mor rengidir. Yemek ise Pilav. Takımım Galatasaray. Hobim ise yurt dışına seyahat etmek

T.Ö : Son olarak neler söylemek istersin

G.H : Her kese bu çetin zor donemde Allah’tan en önemli olan can sağlığı arzu ediyorum. Dilerim ki bu zor günler geride kalsın. Çok yakında yeniden güzel pandemisiz günlerimize kavuşmak Amin

Hiç yorum yok