REKLAM ALANI

REKLAM ALANI
REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Abaza Oğuz İsyan Etti

 Çerkez, Abaza ve Kafkas Türklerinin kanaat önderlerinden Abaza Oğuz lakabıyla tanınan Oğuz Korukır, ismini kullanarak insanlardan menfaat sağlayanlara karşı ateş püskürdü.

Beşiktaş’ın efsane başkanı Süleyman Seba’nın öz yeğeni, Kocaeli spor kulübünün kurucusu Zeki Korukır’ın küçük oğlu, ünlü teknik direktör Engin Korukır’ın kardeşi olan Oğuz Korukır yaptığı açıklamada ,bazı kendini bilmez kişilerin ,kendi adını kullanarak menfaat ve çıkar elde etmeye çalıştığını, buna asla izin vermeyeceğini ifade etti.

Korukır kısa bir açıklama yaptı. Açıklamasında şu ifadelere yer verildi;

”  Kısa süren rahatsızlığım döneminde

bazı kendini bilmezlerin ortaya çıkarak esnafa ve zayıf kalmış insanlara korku salmışlar.Biz Türkiyede binlerce kişiden oluşan saygın bir âileyiz. İçimizde vatanımıza ve milletimize hizmet eden önemli asker, bürokrat ve siyasetçiler var. Adı anılmayan birçok gizli kahramanlarımız var. Babamın amcası, Mustafa Kemal ATATÜRK ile birlikte omuz omuza mücadele vermiş ve kurulan ilk mecliste bakanlık yapmıştır. Dayılarım,ASALA başta olmak üzere terör örgütleriyle en ön safta mücadele etmiş insanlardır. Ben yoksulların ve ezilenlerin durumuna isyankar olduğum için kabadayı oldum. Mafyayı ifade eden hiçbir icraatım olmamıştır. Hayatımda hiçbir mazlumu ve zayıfı ezmedim, yüz kızartıcı hiçbir suça karışmadım. Kavgalarım hep zalimlerle oldu.

Küçük yaşlardan itibaren cezaevlerine girdiğimden okuyamadım. Bu nedenle zor şartlar altında okumaya çalışan çocuklara destek olmaya çalışıyorum. Bir dönem bu gençleri zehirlemeye çalışan Bonzai satıcılarıyla amansız bir mücadele verdik. Çok şükür bugün ilimizde tek bir Bonzai satıcısı kalmadı. Yakın akrabalarım ve kardeşlerimle uyuşturucuyla mücadele dernekleri kurduk, birçok genci bu illetten kurtardık. Adı anılmayan birçok yardım kuruluşunu hâlen destekliyoruz.

Benim, yeğenlerimin ve arkadaşlarımın yüz kızartacak eylemlerle işi olmaz. Her kim dolandırıcılık, hırsızlık yada namussuzluk yapıyorsa bizden değildir.

Ben akrabalarıyla, yeğenleriyle, dost ve arkadaşlarıyla Abaza Oğuz’um. Adımızı kullanıp iş çevirenlere bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da en sert şekilde cevap vereceğiz.” diye konuştu.

 

ÇARŞI Gurubu ile olan yakınlığı ile ilgili sorulan soruya da ;

“Dayım Beşiktaş Spor Kulübü başkanıydı. Onlar benim kardeşlerim ,hepsini seviyorum. Bir taraftar topluluğundan çok, ülkeye yakışır işler çıkartan STK gibi davranıyorlar. Söylemleri de eylemleri de çok zeki ve çok başarılılar. Takdir ederek izliyor ve destekliyorum. Hangi takımı tutarsa tutsun Türk halkı bu gençleri desteklemeli. Bazen hepimize ders niteliğinde işler çıkartıyorlar şeklinde ifade kullandı.

 

Hiç yorum yok